Gå til innhold

Foreldre som ikke vil dra

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er også lov å sette grenser for seg selv,

Og den andre parten burde heller ikke utnytte andre, det er ikke hotell-det er hjemmet til noen.

Googl flere tråder, og artikler, både på norsk engelsk, anbefaling av overnattingbesøk uansett hvor lite eller stort man bor er 3 dager, og 2 overnattinger.,

det er utrolig slitsomt å oppi folk og ikke kunne trekke seg tilbake og ha alene tid, du trenger kanskje ikke det, men respekter at andre gjør det.

Uten å ta det som at de ikke vil ha besøk, selvom de setter begrensinger hvor lenge og hvor ofte, vær takknemlig at du i det hele tatt for komme på overnattingbesøk!

Anonymkode: 35a28...e72

Og det gjelder uansett hvilken alder man er!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er også lov å sette grenser for seg selv,

Og den andre parten burde heller ikke utnytte andre, det er ikke hotell-det er hjemmet til noen.

Googl flere tråder, og artikler, både på norsk engelsk, anbefaling av overnattingbesøk uansett hvor lite eller stort man bor er 3 dager, og 2 overnattinger.,

det er utrolig slitsomt å oppi folk og ikke kunne trekke seg tilbake og ha alene tid, du trenger kanskje ikke det, men respekter at andre gjør det.

Uten å ta det som at de ikke vil ha besøk, selvom de setter begrensinger hvor lenge og hvor ofte, vær takknemlig at du i det hele tatt for komme på overnattingbesøk!

ikke gjør men TRENGER det!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hvordan går det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror hun er  i 50-årene?

Anonymkode: 43951...3a1

Jeg er 47, og jeg sliter med besøk av mine foreldre i mer enn 48 timer.. Mannens foreldre reiser over hav og land bokstavelig og er her derfor alltid minst en uke og jeg sliter.. Som regel er hans familie på besøk ti dager enner mer, lengste var tre uker og jeg følte jeg trengte terapi.. 

:fnise:

Jeg overdriver ikke! 

Anonymkode: 24e4f...5e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 47, og jeg sliter med besøk av mine foreldre i mer enn 48 timer.. Mannens foreldre reiser over hav og land bokstavelig og er her derfor alltid minst en uke og jeg sliter.. Som regel er hans familie på besøk ti dager enner mer, lengste var tre uker og jeg følte jeg trengte terapi.. 

:fnise:

Jeg overdriver ikke! 

Anonymkode: 24e4f...5e1

så enig, jeg er 52.

Anonymkode: d7349...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...