Gå til innhold

Hagemøbler og -puter, når er de billigst?


T-Rex

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe noen hagemøbler på tilbud i år, og lurer på når det pleier å være best tilbud, før alt pakkes bort (eller hva de nå gjør med restlageret). Noen som vet?

Det er ikke snakk om veldig dyre saker. Jeg er ikke avhengig av å ha "årets modell", så kan godt kjøpe noe på høstparten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det er ca i august at de begynner hagemøbelsalget på Ikea og Plantasjen og lignende butikker. Muligens allerede i juli.

Anonymkode: 4a90e...cd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det blir billigere fra nå og fremover mot høsten. Butikkene vil ha ut mest mulig for å forberede seg til høst og vintersesong.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg mener å ha registrert at det blir helt tomt for tilbud litt tidligere enn jeg egentlig forventer, sånn en gang på høstparten. Det er derfor jeg spør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, T-Rex skrev:

Takk for svar.

Jeg mener å ha registrert at det blir helt tomt for tilbud litt tidligere enn jeg egentlig forventer, sånn en gang på høstparten. Det er derfor jeg spør.

Om du er med i Plantasjens kundeklubb, vil du få beskjed på mail om salg "I 2018 har vi ny, nedsatt pris på en rekke møbelgrupper. Men det kan være lurt å følge med, da vi har tidsavgrensede salg med gode tilbud gjennom sesongen. For å ikke gå glipp av våre tilbud, anbefaler vi at du blir medlem i vår kundeklubb >>"https://www.plantasjen.no/produkter/sesongprodukter/hagemobler?gclid=EAIaIQobChMIoOX-tbmI3AIVj8myCh3iwwVoEAAYASAAEgILvfD_BwE

Anonymkode: 4a90e...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du er med i Plantasjens kundeklubb, vil du få beskjed på mail om salg "I 2018 har vi ny, nedsatt pris på en rekke møbelgrupper. Men det kan være lurt å følge med, da vi har tidsavgrensede salg med gode tilbud gjennom sesongen. For å ikke gå glipp av våre tilbud, anbefaler vi at du blir medlem i vår kundeklubb >>"https://www.plantasjen.no/produkter/sesongprodukter/hagemobler?gclid=EAIaIQobChMIoOX-tbmI3AIVj8myCh3iwwVoEAAYASAAEgILvfD_BwE

Anonymkode: 4a90e...cd2

Jeg skal vurdere det. Er ikke begeistret over å være medlem av allverdens kundeklubber, men Plantasjen er egentlig aktuell.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg skal vurdere det. Er ikke begeistret over å vær medlem av allverdens kundeklubber, men Plantasjen er egentlig aktuell.

Meld deg inn og meld deg ut igjen når du har kjøpt det du skal. De hadde nettopp noen dager med 40% på hageputer etc. Det kommer nok igjen:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, visp said:

Meld deg inn og meld deg ut igjen når du har kjøpt det du skal. De hadde nettopp noen dager med 40% på hageputer etc. Det kommer nok igjen:)

Ja, det er jo en mulighet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, nå går prisene bare nedover :) Nå er jeg veldig for å kjøpe brukt da, så ville absolutt sjekka finn.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sippykopp skrev:

Som de andre sier, nå går prisene bare nedover :) Nå er jeg veldig for å kjøpe brukt da, så ville absolutt sjekka finn.no

Fint å kjøpe brukt, men akkurat hageputer som muligens har blitt marinert i svette ville jeg kjøpt nytt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:

Fint å kjøpe brukt, men akkurat hageputer som muligens har blitt marinert i svette ville jeg kjøpt nytt.

Sier meg enig om akkurat det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...