Gå til innhold

Beste joggebukser?


randomgirlll

Anbefalte innlegg

Hei, jeg elsker å gå med joggebukser men føler at jeg ikke finner noen jeg liker veldig godt. Føler alle dame joggebukser er i slimfit, som jeg virkelig ikke er fan av i det hele tatt. Hvis de på et eller annet magisk vis ikke er det, så er de enten for stramme rundt en del av benet eller så sitter de dårlig i skrittet og er veldig low waista. Ender ofte med at jeg bruker broren min sine joggebukser, men de er litt for store rundt noen områder.

De få jeg har funnet, som jeg faktisk liker, har blitt utrolig slitt og er fra butikker som ikke er kjeder men enkelt butikker uten nettside osv i utlandet. Kanskje jeg er kresen men likevel. Jeg liker joggebukser som er litt baggy, som ikke er stramme rundt leggen og som er litt lange. Men er åpen for andre forslag også.

Har noen et favoritt merke for joggebukser eller en spesifikk type de vil anbefale?

Endret av randomgirlll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joggebukser fra mannen delingen?

Jeg har funnet noen jeg liker på cubus, men de er i et sånt tynt stoff da.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bruker adidas, puma, umbro og nike i bomull. Vanlige utgaver, de er baggy og jeg kjøper litt større størrelse enn jeg må ha. Bruker dem til yoga og meditasjon også. I bomull. Myke og komfortable. Om de mangler strikk nederst eller er for vide stapper jeg dem i sokkene. Gode daffebukser også. Hender jeg bruker sambo sine også, de er større, da må jeg dra sokker over men gode når jeg tøyer og bøyer. Og bruker hans over mine om vinteren når det er kaldt. Joggebukser skal være litt baggy. 

Anonymkode: 6bc28...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjoppa

Casall har noen i samme modell som de  berømte cubusbuksene, men som ikke er gjennomsiktige. Ellers liker jeg de som xxl selger til 99kr i perioder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...