Persephone Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg har gått på p-ring en stund og er egentlig fornøyd med det, men problemet med det er at det koster en del hver måned og som student blir det litt mye. Derfor lurte jeg på om det er noen her som har erfaringer med hormonspiral og kanskje også hvordan dette er i forhold til p-ring? Hadde dere mindre smerter, hvordan var det med sexlyst, hvordan var humøret, og kjente partneren deres noe til spiralen? Er kanskje kobberspiral bedre? Eventuelt andre erfaringer jeg burde vite om?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Jeg kan dessverre ikke sammenlikne med P-ring, men jeg er veldig fornøyd med hormonspiral. Verken partner eller jeg kjenner den. Sexlysten er normal, humøret helt stabilt og mensen forsvant helt etter noe måneder. Den koster ca 1200 kroner. Engangskostnaden er dermed litt høy, men man kan jo ha den inne i 5 år. Da blir prisen per måned 20 kroner, så det er ikke noe å si på prisen over tid. (Det er vel bare kobberspiral som koster mindre.) Anonymkode: 4dd24...b64 1
Persephone Skrevet 4. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan dessverre ikke sammenlikne med P-ring, men jeg er veldig fornøyd med hormonspiral. Verken partner eller jeg kjenner den. Sexlysten er normal, humøret helt stabilt og mensen forsvant helt etter noe måneder. Den koster ca 1200 kroner. Engangskostnaden er dermed litt høy, men man kan jo ha den inne i 5 år. Da blir prisen per måned 20 kroner, så det er ikke noe å si på prisen over tid. (Det er vel bare kobberspiral som koster mindre.) Anonymkode: 4dd24...b64 Takk for at du deler. Det høres jo veldig greit ut. Hvordan var den egentlig å sette inn?
Persephone Skrevet 7. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Er det noen som har erfaringer med bare hormonspiral da? Jeg skulle gjerne ha visst litt mer om det siden det er ganske permanent, eller i hvertfall blir for et par år. Endret 7. juli 2018 av Persephone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå