Gå til innhold

Selge klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en del sko, kjoler og annet klær som enten er ubrukt eller vveldig lite brukt.

Dette kommer av at jeg har enten fått det eller angrer på å ha kjøpt det. 

Jeg lurte på om det er noen som har noen erfaring med å selge klær på nett, er jo kjedelig å gi det bort?

Får noen solgt klær på noen nettsider som finn eller letsgo? eller er dette lite av? 

Takk på forhånd!

 

Anonymkode: abf78...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre det er spesielt attraktive merkevarer kan du ikke regne med å få særlig igjen for klærne og skoene. Vi snakker langt  under halv pris. Jeg har litt blandet erfaring med salg av klær og sko, og det er ikke bestandig jeg forutser hva som er mest lettsolgt. Jeg har lagt ut ting på Finn og på lokale kjøp og salg-sider på Facebook. For meg har Finn funket best.

Siden det er gratis å legge ut kan du jo bare forsøke det, og hvis tingene ikke blir solgt i løpet av en viss tid kan du gi dem til bruktbutikk/loppis.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er jo mer "eksklusivt" noe er, jo lettere er det å få solgt. Jeg har solgt en hel masse klær og litt dyrere merker får jeg som regel solgt, mens klær fra f.eks HM gidder jeg ikke lenger legge ut. Jeg legger aldri ut klær som ikke er hele og fine. Finn er gratis og det skader ikke å gi det et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både solgt og kjøpt klær via appen Tise, veldig fornøyd med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at du kan få solgt de meste på finn.no, bare prisen er lav nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg solgte 5 flytteesker med klær og sko for 1000 kr. Det meste var fra Vero Moda og andre kjedebutikker. Kjøper var svært fornøyd og jeg var glad for å få litt igjen. Det ble solgt lila 2 dager, var flere interesserte. Så ja, går an og få solgt så lenge prisen er lav. Barneklær kan en ofte få litt mer for 

Anonymkode: 79fbd...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...