AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Del Skrevet 3. juli 2018 Ferietid er leiebiltid. Lurer på hvordan deres opplevelser er med fremmed bil? Noe kjekt, noe dårlig? Vi kjører rundt i Seat sin versjon av VW Polo, som er litt dårligere. Mest fordi kjørekomforten er redusert (skal fremstå som sportslig, men blir mer som å dra en planke over asfalt), og fordi bilen virker en smule trangere. Styringen er litt overivrig på servoen, som på mange helt nye biler, ellers er den helt grei. Ikke noe jeg ville ha kjøpt. Anonymkode: 841fd...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 4. juli 2018 #2 Del Skrevet 4. juli 2018 Leiebil er bare noe man må igjennom føler jeg, prisene for en god leiebil er så mye høyere enn prisene for en ok leiebil at jeg pleier å gå for billigste som er stor nok. Sitter hvert år bak rattet i Spania og skulle ønske at jeg hadde min egen bil (10 år gammel mercedes) istedenfor hva nå enn jeg har fått. Tror beste jeg har hatt i Spania er en Citroen C4 picasso, ev. en Golf for 10 år siden da vi ikke hadde barn. Beste leiebilen jeg hatt ellers er en Dodge Nitro i USA, da savnet jeg ikke min egen (selv om jeg ikke ville byttet til daglig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 5. juli 2018 #3 Del Skrevet 5. juli 2018 Stor pick up i USA F-150/Silverado, mest fordi det er så hinsides anderledes enn hva vi er vant med her hjemme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 5. juli 2018 #4 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Beste leiebilen jeg har kjørt er en Infiniti QX80 i USA. Skulle hatt en Tahoe, men ble oppgradert. Det eneste jeg ikke likte med den var girkassen. Syntes den var litt treg for en så stor motor, men nå er jeg nok litt godt vandt med X5'en. Endret 5. juli 2018 av JHF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Del Skrevet 5. juli 2018 Leiebil er et nødvendig onde for meg, går for den rimeligste modellen og bruker pengene jeg sparer på selve ferien. Anonymkode: f38c8...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå