Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


AmandaVI

Anbefalte innlegg

Jeg drømte at jeg bakte småkaker med sjokoladebiter. Men så stjal noen dem fra meg. Etter en lang biljakt fikk jeg dem tilbake og for sikkerhets skyld satte jeg dem i banken. :rolleyes:

Hva drømte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AmandaVI skrev:

Jeg drømte at jeg bakte småkaker med sjokoladebiter. Men så stjal noen dem fra meg. Etter en lang biljakt fikk jeg dem tilbake og for sikkerhets skyld satte jeg dem i banken. :rolleyes:

Hva drømte du?

Høres morsommere ut enn min drøm. Jeg hadde en "gjenganger" sist, den "deilige" drømmen om at jeg er sent ute, langt vekk fra der jeg skal være, og av en eller annen grunn får jeg ikke gitt beskjed, heller kommer jeg aldri videre. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pappa rodde til Danmark, men kom hull i båten, så vi måtte svømme resten. Sov på et motell med en sånn pelikan som sto i resepsjonen og vi fikk kafé av han. Trasket rundt i byen og havnet på en bar med bare polakker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om at jeg skulle flytte til Usa i et veldig fint hus, men jeg ville ikke. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise-Lotte89

Husker ikke hva jeg drømte i natt, men natt til i går hadde jeg en rar drøm. 

Jeg drømte at jeg hadde sex med en fyr, som hadde en kjæreste som bodde inne i et skur nedi veien. Og på badet var det en fisk, som noen hadde sydd finnene på, med svart sytråd. Og det rare med denne fisken var at den hadde så mange liv. Hver gang den ble drept, våkna den opp igjen. Og så i drømmen så byttet det på med 3 bilder, meg og han fyren som hadde sex, hu jenta i skuret, og fisken på badet. 

Drømmen hadde ikke noen handling, men jeg husker det var så rart at det var sol på badet, men det var ingen vinduer der. 

 

Endret av Lise-Lotte89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk rundt i byen å lete etter en venninne. Spurte folk, men ingen hadde sett henne. Plutselig kom hun hånd i hånd med kjæresten min! :sjokkert: De gikk rett forbi meg og inn i kirka. Kjørte avgårde i en bil som det stå "just married" bak

Våknet og sovnet igjen 

Jeg fikk meg inn meg en rotte og en dag ble rotten kjempe stor å spiste meg opp! :sjokk:

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte at jeg var på leir med Tassen, men hadde glemt å ta med leiebånd. Derfor leta jeg etter hyssing, men fant bare noen metalltrådbiter. Jeg tok en god bunke og begynte å lage lenker på veg til spisesalen neste morgen. I mens hadde det skjedd et mord i nabolaget. Politiet hadde funnet liket og det hadde Tassen og flere andre hunder også. Da måtte jeg på do og oppdaget at Tassen lå ved senga mi - så da drømte jeg ikke mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at jeg og en annen utkjent person var stengt inne i et hvit rom uten dører og vinduer mens vi var lenket til hverandre. En stemme kom ut fra det utkjente og sa vi måtte finne en vei ut. Husker vi kikket opp og la merke til en ventil som vi kunne nå opp til. Jeg satt på skuldrene til vedkommende og fikk meg opp og hjalp personen opp (aner ikke om det var mann eller dame), eneste jeg husker var at vedkommende var sikkert oppi 50/60 årene. 

Ganske uklart videre men vi falt igjennom ventilen i et annet rom hvor vi måtte ha russisk roulette mot hverandre. Den som overlevde skulle bli torturert resten av livet mens den som døde... vel døde. 

Husker at jeg dro av avtrekkeren

Deretter våknet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
13 minutter siden, Oddy skrev:

Drømte at jeg og en annen utkjent person var stengt inne i et hvit rom uten dører og vinduer mens vi var lenket til hverandre. En stemme kom ut fra det utkjente og sa vi måtte finne en vei ut. Husker vi kikket opp og la merke til en ventil som vi kunne nå opp til. Jeg satt på skuldrene til vedkommende og fikk meg opp og hjalp personen opp (aner ikke om det var mann eller dame), eneste jeg husker var at vedkommende var sikkert oppi 50/60 årene. 

Ganske uklart videre men vi falt igjennom ventilen i et annet rom hvor vi måtte ha russisk roulette mot hverandre. Den som overlevde skulle bli torturert resten av livet mens den som døde... vel døde. 

Husker at jeg dro av avtrekkeren

Deretter våknet jeg. 

Rart hvordqn man alltid våkner når man dør i en drøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Rart hvordqn man alltid våkner når man dør i en drøm

 Mener at grunnen til at det ofte skjer når en dør at en våkner er fordi at du ofte er stresset og full av adrenalin som får fart i hjernen som gjør at du våkner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Oddy skrev:

 Mener at grunnen til at det ofte skjer når en dør at en våkner er fordi at du ofte er stresset og full av adrenalin som får fart i hjernen som gjør at du våkner. 

Hender ofte at jeg blir så lettet når jeg våkner og innser at det bare var en drøm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en utrolig merkelig drøm i natt. Jeg husker selvfølgelig ikke hele greia nå, men jeg fikk plutselig meldinger av flere inkl. bestemor som jeg ikke har kontakt med. I meldingen fra henne stod det noe sånt som: «Hva i alle dager er det du holder på med..?! Har det klikket helt for deg?» og meldingene fra de andre var noe av det samme. Plutselig ser jeg at mine SoMe-profiler var fulle av tusenvis vulgære nakenbilder og videoer. Den ene videoen holdt jeg på med noe rare greier med brystene, løftet det ene opp og slapp det så de disset verre enn gelé. Utseendet mitt var forøvrig helt annerledes enn slik jeg egentlig ser ut. 

Jeg skjønte ikke hvordan alt dette hadde kommet ut. Så ser jeg at alt jeg hadde liggende på pc’n ble lastet opp og byttet plass med det jeg hadde liggende ute. 

Våknet med skikkelig angst, men trygget meg med at om noe slikt skulle skje hadde det ikke vært noe fare ettersom jeg ikke har noen slike bilder og det da bare ville blitt lastet opp tusener av hundebilder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at min søster (som har kjæreste) også gikk på date med mannen jeg dater, så jeg skulle på date med han etter min søster hadde vært det og da sa jeg til han "du vet at hun har kjæreste?" Og det visste han og da var han irritert på henne og så kapret jeg han. For en syk drøm 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte at jeg sto foran en kasse i en butikk, med en skjerm vendt mot meg. Når jeg skulle betale, satt jeg i kortet i terminalen på min venstre side. Den begynte å ringe noe voldsomt høyt, mens jeg bare sto der å kikka ganske lenge... :ler: Så spurte til slutt den i kassa om "skal du ikke ta ut kortet??" så oppdaget jeg plutselig terminalen på min høyre side, og svarte "åja, jo!" så tok jeg ut kortet, og da bråvåknet jeg, til at vekkerklokka sto å ringte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i korps og spilte bare feil. Fikk hele tiden kjeft av direktøren eller hva det nå heter. De andre offet seg og slo seg i panna. Vi skulle ha en stor konsert og da spilte jeg helt rent. Direktøren ble så imponert at han trilte ut et stort hjul på scenen som belønning og jeg måtte spinne. Det landet på "date med direktøren" han må ha vært i 50 årene

Så vi skulle ri på kameler i ørkenen. Husker det var glovarmt og svetten rant. Vi gikk i det uendelige, så kom vi til en liten landsby der foreldrene hans bodde. Mora laget mat til oss og vi spiste suppe på utsiden og drakk øl. Vi måtte sove ute og en liten guttunge satt på en stol og spilte trekkspill hele natten, så våknet jeg

Drømmer alltid så mye rart:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minnie23 skrev:

Jeg var i korps og spilte bare feil. Fikk hele tiden kjeft av direktøren eller hva det nå heter. De andre offet seg og slo seg i panna. Vi skulle ha en stor konsert og da spilte jeg helt rent. Direktøren ble så imponert at han trilte ut et stort hjul på scenen som belønning og jeg måtte spinne. Det landet på "date med direktøren" han må ha vært i 50 årene

Så vi skulle ri på kameler i ørkenen. Husker det var glovarmt og svetten rant. Vi gikk i det uendelige, så kom vi til en liten landsby der foreldrene hans bodde. Mora laget mat til oss og vi spiste suppe på utsiden og drakk øl. Vi måtte sove ute og en liten guttunge satt på en stol og spilte trekkspill hele natten, så våknet jeg

Drømmer alltid så mye rart:P

Du høres veldig kreativ ut 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stella Rose

Noen russiske  agenter var etter meg, og jeg søkte tilflukt på Cubus hvor jeg fant en fin kjole :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...