AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Å "lekke" blodig urin. Har aldri opplevd inkontinens før når jeg har hatt det. Det kan gå flere timer uten, men plutselig kommer det ganske mye. Spesielt om morgenen når jeg reiser meg fra sengen. Anonymkode: ea25a...f97
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Ja NÅ ringer du legen. Anonymkode: b6d82...54e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja NÅ ringer du legen. Anonymkode: b6d82...54e Jeg har vært hos legen og fått påvist nyrebekkenbetennelse, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer. Finner ingenting om det på nett heller. Der står det bare at man må tisse ofte, men det må jeg egentlig ikke. Begynte bare å lure på om det kunne være noe mer alvorlig. Anonymkode: ea25a...f97
Lykkehjerte Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Ja, det er ikke uvanlig med sterk UVI. Påvises blod i urin selv om man ikke kan se det med blotte øyne. Kan man se det selv, bør man raskt få behandling. Du kan bruke bind eller innlegg, om du skal noe for eksempel ute av huset. Og selvsagt kontakt lege for medisinsk hjelp snarest, om du ikke allerede har gjort det! Ubehandlet UIV kan gi svært alvorligere infeksjoner. Derfor bør alle typer UIV behandles raskt. Så ring legen/avlever prøve snarest, om du ikke allerede har gjort det! God bedring!❤ 1
Lykkehjerte Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært hos legen og fått påvist nyrebekkenbetennelse, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer. Finner ingenting om det på nett heller. Der står det bare at man må tisse ofte, men det må jeg egentlig ikke. Begynte bare å lure på om det kunne være noe mer alvorlig. Anonymkode: ea25a...f97 Dette skjer pga nyrebekkenet er betent. Har dine symptomer blitt forverret etter medisinoppstart, kontakt legen og gi beskjed! Kan hende medisin ikke virker som de skal. Drikk mye, selv om du ikke er tørst, for gjennomskylling/få ut bakterier! Og ring legen igjen og fortell, for sikkerhets skyld, det er alltid det tryggeste, og du få kyndig svar! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Just now, Lykkehjerte said: Dette skjer pga nyrebekkenet er betent. Har dine symptomer blitt forverret etter medisinoppstart, kontakt legen og gi beskjed! Kan hende medisin ikke virker som de skal. Drikk mye, selv om du ikke er tørst, for gjennomskylling/få ut bakterier! Og ring legen igjen og fortell, for sikkerhets skyld, det er alltid det tryggeste, og du få kyndig svar! ❤️ Tusen takk for svar! Nei, smertene er blitt mye svakere etter medisinoppstart, men jeg har fortsatt dette symptomet som jeg ikke hadde hørt om før. Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse en gang før for lenge siden, men da hadde jeg ikke dette. Er det fordi alt av urinveier blir svekket av betennelsen? Anonymkode: ea25a...f97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå