AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Hei damer! Jeg er i en situasjon hvor jeg trenger litt råd og hjelp. Jeg er 18 og har bestilt rhodostur med jentegjengen som er om tre uker. Selvfølgelig la jeg merke til, først igår, at reisebeviset mitt har gått ut på dato. (Jeg har reisebevis fordi jeg har ikke vanlig pass enda). Jeg var på politistasjonen for å fornye det og da fikk jeg vite at det er ingenting de kan hjelpe meg med, av forskjellige grunner! Jeg kan seriøst ikke avbestille. Hva ville dere gjort? Værsåsnill svar fort! Jeg trenger hjelp! Anonymkode: 28e24...310
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Har du ikke rett på å fornye reisebeviset? Ville tatt en telefon til et annet politikontor, eller til utlendingenemnda, med en gang. Regner med at det er reisebevis for flyktninger det dreier seg om? Uansett kan det være fint å snakke med noen andre og få en "second opinion"... Anonymkode: 1cafa...ab8
Ananas. Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Ser ikke ut som det er så mye å gjøre med det. Du kan få nytt bevis som hastesak om du har en viktig reise til utlandet, det er neppe en vanlig ferietur. Her ser du ventetider på reisebevis: https://www.udi.no/ord-og-begreper/guide-til-saksbehandlignstider-i-soknader-om-utlendingspass-og-reisebevis/ , da kan du jo fylle inn det som passer for deg slik at du kan sjekke ventetiden. Jeg fikk ca 9 måneder med et par fiktive eksempler..
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Det er neppe annet å gjøre enn å forsøke å overdra reisen til en annen, for å redusere tapet. Anonymkode: 9aa7a...a2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå