Gå til innhold

Utredning av ME

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

legen misstenker at jeg har ME. Hvordan fåregår utredning av ME. Hva Skjer etterpå hvis legen finner ut at jeg har ME?

Anonymkode: 8b2bd...081

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få deg et bra kosthold, og tren. Det er beste veien. 

Anonymkode: 26b7b...c69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et bra kosthold og er i aktivitet allerede.

Skrevet

Klarer du å trene/holde deg bra i aktivitet, har du ikke ME. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du vært syk? Og hvorfor mistenker legen dette?

Jeg var syk i 7 år, før jeg fikk diagnosen. Dette for å utelukke alt mulig annet, og den første tiden trodde de jo bare jeg hadde gått på en smell og fått utmattelsessyndrom, og at det med hvile skulle gå over innen 3 år. 

Jeg ble frisk og, så er ikke sikkert jeg hadde ME, kanskje min smell og utmattelse bare varte lenger. Jeg måtte og gjøre ganske store endringer i livet mitt, og ta tak i hele barndommen min, for å bli bra.

Anonymkode: e05dc...994

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ts, men du over- hvilke endringer har du gjort? Jeg er desperat etter bedring!😖

Anonymkode: 31cc1...c24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Få deg et bra kosthold, og tren. Det er beste veien. 

Anonymkode: 26b7b...c69

Det er et farlig råd hvis hun faktisk har ME. Ikke kostholdet, men treningen. ME blir verre av fysisk anstrengelse.

Anonymkode: 5dbf0...c87

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her - jeg trener ikke. Prøver å gå tur så ofte jeg klarer. Ellers så sliter jeg meg gjennom tunge dager på jobb..

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her - jeg trener ikke. Prøver å gå tur så ofte jeg klarer. Ellers så sliter jeg meg gjennom tunge dager på jobb..

Et vanlig råd er å gjøre 70% av det du tror du klarer for å ikke overanstrenge deg.

Anonymkode: 5dbf0...c87

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts, men du over- hvilke endringer har du gjort? Jeg er desperat etter bedring!😖

Anonymkode: 31cc1...c24

Nå gjorde jeg flere ting. Og dessverre er det sånn at det som funker på en, nødvendigvis ikke funker på en annen. Jeg kuttet først ut sukker og gris, spiste glutenfritt fra før, da jeg har hvete allergi. Så gikk jeg på Unique mind kurs, dette kurset var jeg utrolig fornøyd med, det er ikke noe mirakelkur. Men det hjelper til å tenke litt annerledes, og ta tak i ting. Jeg prøvde biofoton terapi, følte det hjalp litt, så gikk jeg til psykolog og tok tak i hele barndommen min, så flyttet jeg fra mannen min. Og tenkte å veldig mye, på hva vil jeg gjøre med livet mitt, hva ønsker jeg. Og jobbet da for å kunne få til det. 

Anonymkode: e05dc...994

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...