AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Flere som opplever dette? Jeg kommer noen gang før kjæresten og da må jeg bytte stilling eller helst ikke fortsette fordi det gjør skikkelig vondt der nede. Det er ikke vondt ellers, bare etter orgasme. Er jeg rar? Anonymkode: 9bf1f...1b3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Nei. Ung og uerfaren? Tilpass dere så går det bra. At du får orgasme er topp. Anonymkode: f4bb6...49f
Skogshuldra Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Det kan være muskelknuter/myomer i livmoren, adenomyose (sammenvoksninger av livmorslimhinnene) eller endometriose. Jeg hadde tidvis smerter etter orgasme for noen få år siden og fikk høre av div leger at dette var normalt: ta en Paracet liksom. Så etterhvert eskalerte smertene, og etter noen år måtte jeg ta 1 gr Paracet to timer FØR sex. Hurra for spontaniteten ! Men da jeg til slutt nesten hver gang endte opp i fosterstilling hylende av smerter og så endte opp på legevakten - sa jeg at nok er nok! Er ferdig med å få barn, men ikke ferdig med å pule - så jeg har akkurat fjerna alt. Du burde få sjekket dette opp med lege/gynekolog som kan undersøke deg skikkelig med ultralyd etc, og ta det derfra. Men uansett så viser statistikken at det ALDRI blir bedre med tida om det er noe av det jeg har nevnt som er problemet (heller tvert i mot). Håper du finner ut av det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå