AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 I mitt forrige forhold ble jeg introdusert for bondage, der jeg var sub (knytt fast til senga, bind for øyne, røff og hard sex osv). Nå har jeg gått inn i et nytt forhold og vet ikke helt hvordan jeg skal si at jeg liker det, eller når jeg skal si at jeg liker det. Han har også fortalt meg at han liker analsex, men etter at han nevnte det sent en natt før vi sovnet har vi ikke snakket noe mer om det, og han har heller ikke prøvd og innlede det når vi har sex. Er litt usikker på om han venter på at jeg skal si at vi skal prøve det eller hva. Noen som kan hjelpe meg, som har vært gjennom lignende eller har noen tips og råd for hvordan jeg kan legge fram hva jeg liker og snakke om hva han liker? Anonymkode: 13b9a...f53
Example Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Du kan jo begynne med å hinte til at du hva du vil at han skal gjøre med deg. Om ikke hintene går gjennom (vel, det er jo menn det er snakk om..), fortell han mer grafisk hva du ønsker han skal gjøre. Kjøp inn et par håndjern, ta et bilde av de og send det med en melding til han mens han er på jobb og si hva du vil at han skal gjøre med de og deg når han kommer hjem
annebanane Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 4
Hr. Aktiv Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Hinte? Jeg buser ut med slike ting jeg. Selvfølgelig når det passer slik. 2
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Hvis han klarer å innrømme at han liker analsex, så må vel du kunne innrømme at du liker bondage? Hans innrømmelse er jo mye mer risky enn din, så her er isen allerede brutt. Bondage, og kvinnelig seksualitet generelt, er jo nå så alment akseptert og mainstream at det omtrent kunne vært et samtaletema i en konfirmasjon. Så her har du ingenting å frykte. Det eneste er at du kanskje bør unngå å nevne exen din som inspirasjonskilde.
Favole Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 I et nytt forhold snakker man jo gjerne (forhåpentligvis) om hva man liker og ikke liker, hadde sagt rett ut at du liker røff sex og hva det innebærer for din del. Å sende hint i hytt og pine er så vanvittig avleggs, dropp det! 3
Rotemor Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Hinte? Jeg buser ut med slike ting jeg. Selvfølgelig når det passer slik. Jeg og. Jeg gidder ikke være sjenert når det kommer til sex. Det skal være så godt som overhode mulig! 2
SlemUlv Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 Dette hadde jeg fortalt lenge før vi gikk inn i et forhold. Men det er meg da 2
Jentadi Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 Jeg fortalte litt av gangen, men han visste det før vi hadde sex første gang. Hvordan du går fram avhenger av hvor åpen han er- både åpen i kommunikasjon og i forhold til nye ting. Du må rett og slett kjenne litt på det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 32 minutter siden, SlemUlv skrev: Dette hadde jeg fortalt lenge før vi gikk inn i et forhold. Men det er meg da Samme her, ellers er det jo en stor fare for å bli sammen med en som absolutt ikke har de preferansene, det hadde vært krise for meg hvor feks sm er en stor del av mitt sexliv. Anonymkode: 48483...e4c 2
Vannballongkrig Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 Jeg snakker om det tidlig. Kan jeg snakke litt om hva jeg tenner på, så jeg finner ut om dette er dealbreakers for deg? Jeg har litt mer uskyldig smak, men nå er det jo slik at mange tenner på å være den aktive/passive part, varierende grad av maktbruk, binding, blindfolding, og da syns jeg det er viktig å ta opp. Kanskje må man ikke ha orgasme selv hver gang, men at man kan bytte på. Du har jo ingen problemer. Du kan jo bare over middagen begynne med å si at han snakket om å ta deg bak. Jeg må fortelle noe jeg liker. Og så er du i gang. Kanskje blir det beste forholdet ditt ever. Lykke til.
Gjest LiMaSK Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 Her tar vi det litt og litt, så sexlivet ikke dabber av
DominantHr Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 Du kan legge en taukveil i sengen sammen med et video cover til Fifty Shades. Hvis han ikke tar den, er han soft og/eller evneveik. Da dumper du han.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #14 Skrevet 3. juli 2018 "jeg liker bondage" Anonymkode: 2a896...df9 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #15 Skrevet 3. juli 2018 Menn er myke som smør etter en orgasme. Dette er mao det riktige tidspunktet å ta opp slike ting på (og andre ønsker man måtte ha). Si at dette var f.. så godt. Neste gang har jeg lyst til at du binder meg og... (Fyll inn det som måtte passe.) Og videre: hva kunne du ha lyst til å gjøre? Ettersex-praten er viktig i et forhold! Anonymkode: 96eeb...679 2
Nmtt Skrevet 3. juli 2018 #16 Skrevet 3. juli 2018 9 timer siden, Rotemor skrev: Jeg og. Jeg gidder ikke være sjenert når det kommer til sex. Det skal være så godt som overhode mulig! Samma her. Jeg er ansvarlig for at min sex blir/er bra. Om det likevel ikke er bra, er det som regel pga. kjemien og ikke det at jeg ikke har sagt ifra. Klarer ikke skjønne at noen kan ha sex, men ikke snakke om det?!? Makes no sense to me
SlemUlv Skrevet 3. juli 2018 #17 Skrevet 3. juli 2018 2 timer siden, DominantHr skrev: Du kan legge en taukveil i sengen sammen med et video cover til Fifty Shades. Hvis han ikke tar den, er han soft og/eller evneveik. Da dumper du han. Dette hadde gjort at jeg løp den andre veien. mest fordi jeg ikke vil inn i et forhold hvor noen tror fifty shades har NOE med bdsm å gjøre 😮 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #18 Skrevet 3. juli 2018 Du kan jo bare binde han fast når han sover? Og så sette en gagball i kjeften hans? Da tar han hintet... Anonymkode: 2a896...df9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #19 Skrevet 3. juli 2018 Noen måtte jo komme med en fifty shades kommentar Anonymkode: 5cec5...4a5 1
Rotemor Skrevet 3. juli 2018 #20 Skrevet 3. juli 2018 (endret) 3 timer siden, SlemUlv skrev: Dette hadde gjort at jeg løp den andre veien. mest fordi jeg ikke vil inn i et forhold hvor noen tror fifty shades har NOE med bdsm å gjøre 😮 Apropos det så så jeg nettopp fifty Shades darker på Netflix. Han tar henne med inn på smerterommet, tar på håndjern, heller olje på brystet hennes og knuller henne. Lol!! Dristig, dristig.... Ps: han tar AV håndjern før han knuller henne.... På er tidspunkt må hun ta av seg trusa.. Der er jo helt vanlig sex.. Endret 3. juli 2018 av Rotemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå