AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Ha med baby under møte ? Er ett litt vanskelig møte , men kan ha barnet i bæresele eller vogna. (Her permisjon og må reise ett stykke for møtet. Om ikke jeg tar babyen med må jeg være borte fra henne hele dagen). Anonymkode: b94c4...042
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha med baby under møte ? Er ett litt vanskelig møte , men kan ha barnet i bæresele eller vogna. (Her permisjon og må reise ett stykke for møtet. Om ikke jeg tar babyen med må jeg være borte fra henne hele dagen). Anonymkode: b94c4...042 Vil si at det kommer helt an på hvordan type møte... Har du mulighet til å utdype litt? Anonymkode: 59aff...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil si at det kommer helt an på hvordan type møte... Har du mulighet til å utdype litt? Anonymkode: 59aff...7e8 Er møte på universitet ang ting som må ordnes opp i, er ett av flere møter. Vi er kommet ett stykke videre, men gjenstår ett par møter til. Ingen skriking.. Anonymkode: b94c4...042
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Kan du få noen på møtestedet til å passe babyen? Eller ta med deg barnevakt (feks far, besteforeldre, ei venninne)? Anonymkode: 7d6af...680 2
FantasDick Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Hvis baby er forholdsvis rolig så hadde jeg tatt med, men jeg har alltid hatt med mine på møter. De har sikkert vært med på 30 møter nå, fra nyfødt til 3 år. 😊 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Hvorfor kan du ikke være borte fra babyen en dag? Anonymkode: 8c932...616 11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er møte på universitet ang ting som må ordnes opp i, er ett av flere møter. Vi er kommet ett stykke videre, men gjenstår ett par møter til. Ingen skriking.. Anonymkode: b94c4...042 Dersom dette er et møte hvor du er i en litt utsatt posisjon, ville jeg ikke hatt med baby. Tror det er dumt å være mer sårbar og kreve mer hensyn og tilrettelegging dersom du allerede er utsatt. Dersom det er motsatt, at du er en viktig kunde eller lignende som de andre skal tilfredsstille, kan baby være med. Dersom dere er helt likeverdige parter, tenker jeg du også kan ta med baby. Men å ta med baby forutsetter uansett at du har en baby av typen som er grei å ha med seg. Det virker det jo som du har ettersom du er inne på tanken. Men dette blir veldig generelle tanker fra meg. Er ikke sikkert møtet passer i noen av kategoriene Anonymkode: 59aff...7e8 13
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke være borte fra babyen en dag? Anonymkode: 8c932...616 Fordi jeg ikke har lyst til det... Anonymkode: 60c02...527 3
Raven.Writingdesk Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom dette er et møte hvor du er i en litt utsatt posisjon, ville jeg ikke hatt med baby. Tror det er dumt å være mer sårbar og kreve mer hensyn og tilrettelegging dersom du allerede er utsatt. Dersom det er motsatt, at du er en viktig kunde eller lignende som de andre skal tilfredsstille, kan baby være med. Dersom dere er helt likeverdige parter, tenker jeg du også kan ta med baby. Men å ta med baby forutsetter uansett at du har en baby av typen som er grei å ha med seg. Det virker det jo som du har ettersom du er inne på tanken. Men dette blir veldig generelle tanker fra meg. Er ikke sikkert møtet passer i noen av kategoriene Anonymkode: 59aff...7e8 Godt skrevet! Veldig enig! 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 Hvis det er du som skal i møte om skikkethet så bør du definitivt overlate babyen hos barnefar og komme alene, og fullt fokusert, på møte. Anonymkode: 68828...a04 17
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke har lyst til det... Anonymkode: 60c02...527 Må man så må man Anonymkode: 1fe4c...d3a 10
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #12 Skrevet 2. juli 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man så må man Anonymkode: 1fe4c...d3a Saken er at jeg ikke må. Anonymkode: 60c02...527 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #13 Skrevet 2. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er du som skal i møte om skikkethet så bør du definitivt overlate babyen hos barnefar og komme alene, og fullt fokusert, på møte. Anonymkode: 68828...a04 Ja er meg. Dyrt for pappaen og ta fri en hel dag pga mitt møte. Anonymkode: 60c02...527
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #14 Skrevet 2. juli 2018 Når fremtiden din avhenger av dette møte tar du ikke med baby. Spesielt når du har vært så opptatt av at universitetet stadig skal tilrettelegge deg og din situasjon, bør du være såpass profesjonell og ansvarsfull at du tilrettelegger for at møte går smertefritt. Noe du ikke kan sikre med baby til stede. Anonymkode: 937b1...54a 24
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #15 Skrevet 2. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når fremtiden din avhenger av dette møte tar du ikke med baby. Spesielt når du har vært så opptatt av at universitetet stadig skal tilrettelegge deg og din situasjon, bør du være såpass profesjonell og ansvarsfull at du tilrettelegger for at møte går smertefritt. Noe du ikke kan sikre med baby til stede. Anonymkode: 937b1...54a Takk for svar. De som er i møtet skal ikke avgjøre noe. Så det er sagt. Om de ser jeg ikke reflekterer godt må det sendes til en nemd og de studentene som får saker der får advokat dekket av institusjonen. Vi er ikke på det nivået. Anonymkode: 60c02...527 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #16 Skrevet 2. juli 2018 Er du på noen som helst måte avhengig av å gjøre en god figur på dette møtet, så still uten baby. Det gir inntrykk av at du ikke tar det så seriøst, og hadde jeg sittet på andre siden av bordet ville jeg vært negativ aller de før vi hadde begynt. Babyen tar av oppmerksomheten din, og i det øyeblikket den sutrer, skriver, trenger mat, bleie eller andre ting tar den også av tiden til de du er i møte med. Det er respektløst. Anonymkode: 6138c...017 17
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #17 Skrevet 2. juli 2018 Ikke baby på noe møte på jobb. Anonymkode: 8d0c8...85f 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #18 Skrevet 2. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja er meg. Dyrt for pappaen og ta fri en hel dag pga mitt møte. Anonymkode: 60c02...527 Det er dyrere om du på sikt ender opp med å ikke få fullføre utdanningen. Du bør fremstå som fokusert og med endringsvilje, da tar du ikke med baby på møte, da ofrer far en feriedag og du en dag med babyen for å ro det hele i havn.. Anonymkode: 68828...a04 15
Vera Skrevet 2. juli 2018 #19 Skrevet 2. juli 2018 Mitt tips; ikke ta med barnet på møtet. Spesielt ikke dette møtet. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #20 Skrevet 2. juli 2018 1 minutt siden, Vera skrev: Mitt tips; ikke ta med barnet på møtet. Spesielt ikke dette møtet. Takk for svar. Håper ikke dere tenker de kan analysere oss ?! Jeg spør ikke kritisk til dere, men bare spør. Anonymkode: 60c02...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå