Gå til innhold

Vondt i håndleddet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske fortvilet og håper noen har noen gode råd. Jeg har smerter i håndleddet når jeg bøyer det. Det har vart i 2 måneder nå og jeg har vært hos lege, fysio og kiropraktor. Har tatt røntgen og blodprøver på leddgikt men alt var normalt. Vanlige ting som å klemme på tannkremen gjør vondt og det begynner å bli ganske frustrerende. Jeg kan se pulsen i området mellom tommel og pekefinger og føler meg hoven der. Føles som tråder/senere beveger seg i armen når jeg vrir/beveger hånden. Hva kan dette være? Har også fått en liten kul oppå håndleddet.. Hånden verker til tider og jeg bruker skinne for å unngå å belaste den unødvendig. Det er ikke senebetennelse. Er det noen her inne som vet hva dette kan være? 

Anonymkode: 71f45...04a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det eneste symptomet du har, eller har du andre sykdommer/symptomer?

Anonymkode: 72156...fbe

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det eneste symptomet du har, eller har du andre sykdommer/symptomer?

Det er eneste symptomene. Jeg kan ikke lene meg på hånden.. eller bøye hånden uten at det føles som jeg får en kniv inn i håndleddet. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er eneste symptomene. Jeg kan ikke lene meg på hånden.. eller bøye hånden uten at det føles som jeg får en kniv inn i håndleddet. 

Det høres utrolig merkelig ut, hvordan kan legen bare avfeie deg med at "alt er normalt"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...