AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Jeg er ganske fortvilet og håper noen har noen gode råd. Jeg har smerter i håndleddet når jeg bøyer det. Det har vart i 2 måneder nå og jeg har vært hos lege, fysio og kiropraktor. Har tatt røntgen og blodprøver på leddgikt men alt var normalt. Vanlige ting som å klemme på tannkremen gjør vondt og det begynner å bli ganske frustrerende. Jeg kan se pulsen i området mellom tommel og pekefinger og føler meg hoven der. Føles som tråder/senere beveger seg i armen når jeg vrir/beveger hånden. Hva kan dette være? Har også fått en liten kul oppå håndleddet.. Hånden verker til tider og jeg bruker skinne for å unngå å belaste den unødvendig. Det er ikke senebetennelse. Er det noen her inne som vet hva dette kan være? Anonymkode: 71f45...04a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Er det eneste symptomet du har, eller har du andre sykdommer/symptomer? Anonymkode: 72156...fbe
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det eneste symptomet du har, eller har du andre sykdommer/symptomer? Anonymkode: 72156...fbe Det er eneste symptomene. Jeg kan ikke lene meg på hånden.. eller bøye hånden uten at det føles som jeg får en kniv inn i håndleddet. Anonymkode: 71f45...04a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er eneste symptomene. Jeg kan ikke lene meg på hånden.. eller bøye hånden uten at det føles som jeg får en kniv inn i håndleddet. Anonymkode: 71f45...04a Det høres utrolig merkelig ut, hvordan kan legen bare avfeie deg med at "alt er normalt"? Anonymkode: 72156...fbe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå