Gå til innhold

Kysse etter slikking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om prippen er rette ord. Men syns det er litt rart at du syns at tanken på å smake deg selv er så ekkel at du ikke kan kysse eller kline etterpå. Men så syns du at det er greit at han går ned på deg.

Jeg hadde blitt såret om jeg ble avvist til å kysse etter jeg hadde utført oralsex på han, så skjønner godt om du ødelegger gleden av å gi oralsex for kjæresten din. Når det er sagt, så skal du ikke gjøre noe du ikke vil.

Men for oss er kyssing og klining er en stor del av sexlivet, hadde det stoppet etter vi hadde smakt på hverandre så hadde det vært ganske turn-off for oss begge. 

Anonymkode: 01053...871

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dersom dama er skeptisk til å kysse meg etter at jeg har slikket henne bør hun ikke bli overrasket om jeg blir skeptisk til å slikke henne. 

(Og angående det der: Damer som ikke greier å holde seg rene nedentil kan faen meg ta seg en bolle, altså. Her i landet virker det som det er mange som er elendige på nettop det. Forjævlig.)

Endret av Akhenaton
  • Liker 1
Gjest fitteslikker
Skrevet

Selvsagt kysser jeg kvinnen som har suget meg! 
Slikker henne også etter å ha kommet i henne!
Kvinnelige, og mannlige kjønnsafter er akkurat det samme. Helt lik duft,smak, og konsistens.
Kan du/dere smake på han/hennes  kjønnsafter, kan man naturligvis også smake sine egne!
Utfordre deg selv – prøv! Hopp i det!! liker du det ikke da – la det være. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det hvis jeg er skikkelig tent, da er det bare deilig. Men hvis ikke synes jeg det er litt ekkelt.

Før syntes jeg det var ekkelt uansett, men så sluttet jeg på p-piller, og da forandret lukten og smaken seg og ble mildere.

Anonymkode: 972d8...efa

Skrevet

Hva er det logiske her? 

Om du suger han, hvis ikke mister jeg poenget mitt. 🤪

Du klarer å kysse/suge et annet menneske sitt kjønnsorgan, men ikke kysse han etter at han har vært nedom deg?!? Er du redd du skal smake deg selv? Har du smakt deg selv?  

Skrevet

Det er det første min kjæreste vil gjøre når jeg har slikket henne til hun kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd? Jeg elsker smaken av oss, han og meg - den er unik. Samme med å suge han, etter at han har vært inni meg, det er så intimt og så herlig... Prøv! 

Anonymkode: 4a990...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...