Gå til innhold

Favoritt Sans-produkt?


magolia

Anbefalte innlegg

Bruker dere mye av SANS produktene til Tine? Evt til hva?

Ser de nå også har kommet med en SANS hvitost. Tro jeg kommer til å prøve den. Jeg har ellers brukt Kesam i boller og Cottage Cheese i gulrotbrød. Synes disse produktene gjør bakverket mer saftig og holdbart. Mener å ha lest at man kan bruke Kesam i ostekake, men det er jeg litt skeptisk til.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Melken med smak av sjokolade, og cottage cheese med jordbær syltetøy. Brukes også kesam en sjelden gang. (Den med vanilje var oppskrytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melk med smak av kaffe er ekstremt nam! :sikle:

Vaniljeyoghurten og vaniljekesamen er også nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye fruktkesamen med røde bær er fantastisk god! Akkurat som yoghurt bare deiligere konsistens. Jeg er helt hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljekesam! Kan brukes til mye, bl.a. som erstatning for krem når du lager Tilslørte Bondepiker. NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolademelken er veldig god!

Og den her litereskartongen med noe sitrus-yoghurt eller noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ingen Sans-produkter. De få jeg har smakt var ikke gode. Jeg sier som Ruthie i 7th Heaven "lov fat, low taste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Da jeg var hjemme i Norge i sommer tenkte jeg å kjøpe en vanlig God morgen yoghurt, men pga all reklamen på KG så tok jeg en tilsvarende Sans i stedet. Sorry, men den var IKKE god. Men det er kanskje annerledes med de andre produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker konsekvent kesam istedenfor rømme. (Til dressing, dip, taco, enchiladas..) Gjort det nå i over ett år, og synes nå at rømme smaker merkelig...

Smakte fruktkesamen med sitrussmak i dag for første gang, og den var nyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker svært få av disse produktene, yogurten (noe med drue?) smakte pyton, og melk med smak likeså. Hvitost med 5% fett er nok sunt, men det må da smake viskelær?

Bruker gjerne kesam og cottage cheese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Jeg har kun smakt den fruktkesamen med røde bær,og den var grusom! Gikk rett i boss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
Jeg bruker ingen Sans-produkter. De få jeg har smakt var ikke gode. Jeg sier som Ruthie i 7th Heaven "lov fat' date= low taste".

Det må jeg rett og slett si meg enig i!

Har smakt vaniljeyoughurten, synes den var temmelig vassen.

Men Kesam liker jeg, det må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...