Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke planlagt noen ferie i år, da vi har investert i diverse helårsaktivitet. Men nå har jeg lyst til å finne på noe mens mannen er på jobb, en langhelg eller en liten uke. Gutten selv er kongen av vet ikke.. noen gode forslag? 

Anonymkode: 1aabc...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men sønnen din må vel ha noen meninger? Jeg har barn på 11 og 17 år, og de vet veldig godt hvor de vil reise. 

Elsker han fornøyelsesparker? Er han harry potter fan? Hva er hans interesser? Elsker han badeland?

Anonymkode: ab730...50d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste han kommer på er sydenferie, og det tenkte vi ta neste år. Han liker typ gokart og motorcross ellers er han en ekte gamer. Han liker badeland, men synes det er kjedelig alene med meg 🤷🏼‍♀️ har tenkt på hotellhelg bare for å komme oss en tur bort, men hadde vært fint å finne på noe på dagene annet enn shopping. 

Anonymkode: 1aabc...e11

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Sopot i Polen, de har en flott milelang strand. Så er jo Gdansk rett ved. Det ligger og ett veldig stort kjøpesenter mellom Sopot og Gdynia. Da kan dere jo få både litt syden og litt by.

Anonymkode: ab730...50d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.rs-kartcenter.de

Siden du skriver at han liker gokart, må vel ei helg her være midt i blinken? 😀 Stedet ligger litt nord i Tyskland. Pappa og broren min har vært der flere ganger, jeg også for en del år siden. Et utrolig bra opplegg med to svære baner, innendørs og utendørs. Restaurant i samme bygning med utsikt over banen. Veldig bra og stilig 😊

Anonymkode: d9d16...46e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Amsterdam, København eller New York? Ungdommene mine elsker de byene.

Et lite tips: Send de på kino på dagtid, så du kan shoppe i fred!

Anonymkode: a7378...109

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amsterdam, København eller New York? Ungdommene mine elsker de byene.

Et lite tips: Send de på kino på dagtid, så du kan shoppe i fred!

Anonymkode: a7378...109

Det er vel ikke så gøy for en 15 år gammel gutt å dra på kino alene, mens modern er på shopping? 😝

Anonymkode: c0e77...ea5

AnonymBruker
Skrevet

London - Sier seg selv, mye å lære også, fantastiske museer helt gratis.

Paris   - Sier også seg selv, Disneyland er magisk for alle, dyktige folk-må oppleves.

Barcelona  - Fantastisk by som har det meste, mye å finne på, anbefaler også Port Aventura for ungdom.

København  - Den blå planet&tivoli var bra, veldig fin by om sommeren, koselig rett og slett.

Har hatt miniferie og lengre i nevnte byer, flotte og lærerike opplevelser for ungdom.

Neste på listen er Amsterdam& Roma.

Anonymkode: b262e...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...