AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Ja jeg har vært hos legen, han mener det er ufarlig siden jeg har hatt det i flere år allikevel er jeg nysgjerrig på hva det kan være. Til vanlig er den helt hudfarget, men noen ganger i året blir den slik som dette. Anonymkode: 204da...294
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Det der er da en føflekk? Anonymkode: ccd9d...ddf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er da en føflekk? Anonymkode: ccd9d...ddf Det kan godt være, men hvorfor skifter den farge? Anonymkode: 204da...294
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Ville bedt om time til hudspesialist. Anonymkode: 508af...d7b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Få den fjernet. Da sender de den inn å sjekker dem samtidig. Hvorfor den skifter farge veit da ikke jeg, er ikke hudlege. Anonymkode: ccd9d...ddf
Avalon Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 En sånn har jeg også, på leggen. Har heller ikke fått noe godt svar av lege hva det er. Hatt den i ganske mange år.
Gjest Cwtch Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Jeg har også en slik flekk som skifter skifter farge. Vanligvis er den hudfarget, men hvis jeg har gått gjennom en spesielt stressende uke eller lignende, så kan du banne på at den kommer til syne etter et par uker 😛
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå