Gå til innhold

Hvor kjøpe pen solhatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger en solhatt! Blir så sinssykt fort brent i hodebunnen å vi skal til Hellas snart 🙈 så jeg trenger sårt en hatt, men hvor er de fine? Syns så mange er så dritstygge! Vil gjerne ha en som er litt stilfull men som ikke koster flesk. Ikke en med masse farger, den kan godt være ensfarget. Men helst ikke typisk «stråhatt». 

Anonymkode: a4c74...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte min på boohoo.com. De har mange farger, noen med skrift, noen med helt enkle, noen med pynt. De har 40% salg på nettbutikken sin nå, så jeg fikk den for godt under 100 kr, husker ikke helt nøyaktig.

Anonymkode: 60617...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte min på boohoo.com. De har mange farger, noen med skrift, noen med helt enkle, noen med pynt. De har 40% salg på nettbutikken sin nå, så jeg fikk den for godt under 100 kr, husker ikke helt nøyaktig.

Anonymkode: 60617...d32

Åh for et utvalg!! 😱 takk for tips! Aldri hørt om den siden før 😁

 

Anonymkode: a4c74...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh for et utvalg!! 😱 takk for tips! Aldri hørt om den siden før 😁

 

Anonymkode: a4c74...7d3

Vet ikke hvorfor det ble anonymt, men, men...

Beregn litt god tid på levering, i hvert fall en uke, da boohoo.com sine pakker av og til blir stoppet i tollen pga. dårlig dokumentasjon av innhold. Det er ikke farlig, det tar bare litt ekstra tid. Har opplevd det en gang selv, og da spurte tollen bare om jeg kunne sende bevis på at jeg hadde betalt på mail, og så var det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bopera skrev:

Vet ikke hvorfor det ble anonymt, men, men...

Beregn litt god tid på levering, i hvert fall en uke, da boohoo.com sine pakker av og til blir stoppet i tollen pga. dårlig dokumentasjon av innhold. Det er ikke farlig, det tar bare litt ekstra tid. Har opplevd det en gang selv, og da spurte tollen bare om jeg kunne sende bevis på at jeg hadde betalt på mail, og så var det helt greit.

Jeg har 3 uker så da satser jeg på at det går 👌🏼

Anonymkode: a4c74...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...