AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Synes Katarina Flatland er ei skikkelig flott og flink dame på alle måter. Men da jeg så brudekjolen hennes tenkte jeg «stakkars». Er det meningen at sløret rundt livet på kjolen skal være så blåhvitt sammenligna med den kremfarga kjolen og sløret i håret? Min første tanke var at stoffene ikke har blitt sammenlignet i dagslys før hun stod ute i sola på selve bryllupsdagen. Hun var jo likevel en flott brud, men jeg klarer ikke å se på annet enn fargeforskjellen mellom stoffene. Søk opp hashtagen #katarinaogharald på Instagram. Anonymkode: 82bac...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Jeg kikket på noen bilder av kjolen nå, og for meg ser silketyllen på skjørtet ut som om det har samme farge som sløret. En uvant kombinasjon med hvitt mot det offwhite, men ikke stygt i mine øyne. Kan du linke til noen bilder som viser det du sikter til? Anonymkode: 7748b...1d6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 God Morgen Norge-programleder Peter (@petermoi) har lagt ut bilde på Instagram. Mulig det er telefonen min kanskje, men der ser man fargeforskjellen tydelig. Anonymkode: 82bac...0e7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: God Morgen Norge-programleder Peter (@petermoi) har lagt ut bilde på Instagram. Mulig det er telefonen min kanskje, men der ser man fargeforskjellen tydelig. Anonymkode: 82bac...0e7 Det var et av de bildene jeg så på. Der så man at tyllskjørtet og sløret har en annen farge enn kjolen, men jeg så ikke det "blåhvite". Personlig synes jeg det er en spennende kombinasjon av farger og materialer, selv om jeg mest sannsynlig ikke ville valgt den kombinasjonen selv. Anonymkode: 7748b...1d6
Gjest O.G. Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Katarina Flatland er ei skikkelig flott og flink dame på alle måter. Men da jeg så brudekjolen hennes tenkte jeg «stakkars». Er det meningen at sløret rundt livet på kjolen skal være så blåhvitt sammenligna med den kremfarga kjolen og sløret i håret? Min første tanke var at stoffene ikke har blitt sammenlignet i dagslys før hun stod ute i sola på selve bryllupsdagen. Hun var jo likevel en flott brud, men jeg klarer ikke å se på annet enn fargeforskjellen mellom stoffene. Søk opp hashtagen #katarinaogharald på Instagram. Anonymkode: 82bac...0e7 Jeg synes den fungerer kjempefin på henne.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Så nettopp bilder på Katarinas og Haralds instagramkonto hvor sløret rundt livet var tatt av - og det var sååå (mye) finere! Puh! Puster lettet ut! Anonymkode: 82bac...0e7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Jeg er helt enig nå! Når jeg så kjolen uten det sløret rundt midjen. Anonymkode: 82bac...0e7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 Synes utrigningen var tacky. Puppevindu. Anonymkode: 61724...dcf
Tbag Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 Synes kjolen var fin fra siden UTEN det hvite påhenget, det var jo regelrett krise. Føler meg fæl som sier det, men i mine øyne var det det.
Gjest O.G. Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 6 minutter siden, Tbag skrev: Synes kjolen var fin fra siden UTEN det hvite påhenget, det var jo regelrett krise. Føler meg fæl som sier det, men i mine øyne var det det. Du har lov å si meningen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå