Drakan Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Håper noen tekniske engasjerte kan hjelpe meg å finne en passende telefon her Tenker en telefon med kvaliteter som dette. Mulighet for to sim kort Rimelig, helst ikke over 2000 kr ikke nødvendig med touch, men hadde vært fint om den var Smartphone kvalitet greit kamra, om mulig bedre kvalitet (hadde vært gøy om den kunne ta bilde av nordlys, vet det er vanskeliger med rimelige modeller) Muligens sim kort inkludert i prisen (tenker å få nytt nr og bli kvitt mitt gamle) Det hadde vært greit med en enkel telefon uten dagens smart, men liker å kunne sjekke ut google maps når jeg går meg vill 😁 Og er for så vidt greit med twitter (selv om jeg ikke trenger det). Kontantkort effektiv også, den jeg har nå endrer av og til så selv om jeg har den på sparebluss, har den slått av wifi beskyttelse på apper slik at de bruker pengene på kontantkortet mitt etter oppdateringer hvor innstillinger av å til blir default (noe som til tider har vært irriterende da jeg ikke er rik nok til vanlig å kjøpe mer en 200 kr kontantkort). Håper noen kan hjelpe meg, da jeg ikke er så flink på elektronikk.
Polly Ester Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Først: det går an å få abonnement til 179,- der du kan ringe og sende meldinger så mye du vil og med 1GB data i stedet for kontantkort, da har du alltid nok av ringeminutter på telefonen i hvert fall, selv om dataen går fort dersom data brukes på oppdateringer. Tror denne skal være grei til under 2000 kr og med brukendes kamera: Samsung Galaxy J3 (det er en smarttelefon da... ) 1
Gjest Hei der Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 2 timer siden, Polly Ester skrev: Først: det går an å få abonnement til 179,- der du kan ringe og sende meldinger så mye du vil og med 1GB data i stedet for kontantkort, da har du alltid nok av ringeminutter på telefonen i hvert fall, selv om dataen går fort dersom data brukes på oppdateringer. Tror denne skal være grei til under 2000 kr og med brukendes kamera: Samsung Galaxy J3 (det er en smarttelefon da... ) Har Samsung galaxy a5 2017. Den har ræva kamera sammenlignet med Huawei i samme prisklasse. Sjekk denne. https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAPSMARTBK/huawei-p-smart-smarttelefon-sort
Polly Ester Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Ja, jeg hadde nok valgt den Huawei'en framfor den jeg fant.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Sjekk Motorola sine moto modeller. Det er veldig gode telefoner for hva du betaler. Anonymkode: bbc10...d21
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 På 2.7.2018 den 0.32, Polly Ester skrev: Først: det går an å få abonnement til 179,- der du kan ringe og sende meldinger så mye du vil og med 1GB data i stedet for kontantkort, da har du alltid nok av ringeminutter på telefonen i hvert fall, selv om dataen går fort dersom data brukes på oppdateringer. Tror denne skal være grei til under 2000 kr og med brukendes kamera: Samsung Galaxy J3 (det er en smarttelefon da... ) Hvorfor betale 179 når du kan betale 129 hos ice? Tror faktisk det er en annen operatør som er enda billigere enn det igjen Anonymkode: 430cd...c54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå