AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hei. Jeg skal til Hellas snart på ferie, og skal ta tablettene primolut n. Funker de? Hva er ulempene med dem? Går man f.eks opp i vekt, andre ulemper? Anonymkode: dad6c...7e8
Gjest aell Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Jeg har brukt primolut et par ganger. Det har fungert for meg i hvert fall. Har heller ikke opplevd å få bivirkninger av medikamentet.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Fungerer,men du må starte på de før du får mensen, helst noen dager før du mistenker å få den. De fungerer veldig bra, ingen bivirkninger Anonymkode: 77e29...883
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 Fungerte fint. De skal ikke tas i mer enn en ukes tid, så du går ikke opp i vekt. Fikk ingen bivirkninger, heller ingen menslignende smerter. Anonymkode: f72ae...d68
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg skal til Hellas snart på ferie, og skal ta tablettene primolut n. Funker de? Hva er ulempene med dem? Går man f.eks opp i vekt, andre ulemper? Anonymkode: dad6c...7e8 Har du fått resept hos legen uten å få en grundig både sjekk og forklaring? Gå på felleskatalogen.no og les om alle forsiktighetsreglene m.m. Vektøkning er der liten fare for, men derimot alvorlige psykiske bivirkninger i form av alvorlig depresjon, noe som ville bekymret meg langt mer enn vektøkning. Alvorlig depresjon eller blodpropp, og plager kanskje resten av livet, er vel en høy pris å betale for å slippe mensen en uke? Ingen vet hvem som får bivirkninger før bivirkningene er der, og da er det ofte for sent, særlig med blodpropp i utlandet. Primolut N er hormoner. Anonymkode: 4e692...2a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå