Gå til innhold

Dater en mann som jeg føler er for god til å være sann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har følt på det samme? Hva skjedde?

Han er en veldig pen mann (til og med mine venninner som selv har mann dåner av fyren), gode verdier, like interesser som meg og alt på stell. Jeg er ikke noen grå mus akkurat selv, så jeg skjønner jo at en flott mann kan like meg, men likevel er jeg litt skeptisk og føler egentlig at han er for god til å være sann siden han er alt jeg noen sinne har drømt om. Prøver å se tegn på om han er psykopat eller noe annet, men har ikke funnet noen tegn til det enda 😆. Er det teit av meg å tenke sånn? 

Anonymkode: 83d92...648

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bedre at du tenker sånn og holder beina på jorda og ser etter tegn til noe galt med han,enn å plutselig få himmelen i hodet første gang han klikker på deg. Virker noe(n)  for god(t) til å være sant er det som oftest det.

Anonymkode: f67ab...1ce

• Liker 7
Skrevet

Det kan tenkes at han er drømmemannen, ikke se bort fra det :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan møttes dere? :)

Anonymkode: e45db...b19

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan møttes dere? :)

Anonymkode: e45db...b19

Gjennom felles interesse. Hvordan det? 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre at du tenker sånn og holder beina på jorda og ser etter tegn til noe galt med han,enn å plutselig få himmelen i hodet første gang han klikker på deg. Virker noe(n)  for god(t) til å være sant er det som oftest det.

Anonymkode: f67ab...1ce

Ja; tenker det er greit å være litt skeptisk til å begynne med, og så får vi se

11 minutter siden, Hulderen skrev:

Det kan tenkes at han er drømmemannen, ikke se bort fra det :)

Er jo det jeg håper på selvsagt :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er jo det jeg håper på selvsagt :)

Pass på at du ikke er så skeptisk at du skyver ham bort. Merker han at du leter etter tegn på at noe skal være galt, så kan han bli usikker og trekke seg unna dg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har følt på det samme? Hva skjedde?

Han er en veldig pen mann (til og med mine venninner som selv har mann dåner av fyren), gode verdier, like interesser som meg og alt på stell. Jeg er ikke noen grå mus akkurat selv, så jeg skjønner jo at en flott mann kan like meg, men likevel er jeg litt skeptisk og føler egentlig at han er for god til å være sann siden han er alt jeg noen sinne har drømt om. Prøver å se tegn på om han er psykopat eller noe annet, men har ikke funnet noen tegn til det enda 😆. Er det teit av meg å tenke sånn? 

når du uttrykker det på kvinneguiden, så tror jeg neppe dere passer sammen, og dette kommer til å bli en kortvarig stunt fra hans side. Det at kvinner på uttrykke det til fremmede synes jeg er pinlig, og viser at hun ikke er moden enda, men trenger enda mange år for å bli voksen. 

Anonymkode: 721f0...c83

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når du uttrykker det på kvinneguiden, så tror jeg neppe dere passer sammen, og dette kommer til å bli en kortvarig stunt fra hans side. Det at kvinner på uttrykke det til fremmede synes jeg er pinlig, og viser at hun ikke er moden enda, men trenger enda mange år for å bli voksen. 

Jeg er 30 år og ikke en jentunge som aldri har vært i et forhold før. Om du misliker at man deler bekymringer på KG så får du bare la være å være her inne eller ikke svare i tråder der noen ber om andres erfaring. Skjerp deg. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vær på vakt. Har nettopp fått ett sjokk av min «drømmemann», som ikke var det. 

Anonymkode: 3fa76...453

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Hulderen skrev:

Pass på at du ikke er så skeptisk at du skyver ham bort. Merker han at du leter etter tegn på at noe skal være galt, så kan han bli usikker og trekke seg unna dg.

Det har du helt rett i. 

Skrevet

Pass på- ofte er de ikke så bra når smørsiden ikke lenger er opp. Du kan jo og ha jævlig flaks men ha antennene på for sikkerhetskyld :)

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

What? 🤔 «uttrykke det»?

Hva er pinlig for deg med at andre legger ut anonyme innlegg på et diskusjonsforum? Mulig du selv trenger å modnes litt. Klem ☺️

• Liker 3
Skrevet

Magefølelsen pleier å stemme, lytt til den. Jeg har datet flere gutter der det har virket for godt til å være sant. Jeg har endt opp med å bli ghostet, blitt sammen med en psykopat og han ene eksen min var kronisk utro. Det trenger ikke å stemme i ditt tilfelle, da, vel og merke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring må jeg dessverre holde en knapp på de over meg her som mener du bør være på vakt. Jeg har selv møtt sånne "drømmemenn" og bare blitt skuffa.. Problemet med sånne menn er at de har knekt noen koder ved damer som gjør at de fremstår som drømmemenn og dermed får oss på kroken... De vet nøyaktig hva de driver med. 

Mitt beste råd er å nyt det så lenge det varer uten å knytte deg til ham. Om du knytter deg til han bør du nok forberede deg på å bli skuffa, dessverre.

Anonymkode: 51b0e...fe4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av erfaring må jeg dessverre holde en knapp på de over meg her som mener du bør være på vakt. Jeg har selv møtt sånne "drømmemenn" og bare blitt skuffa.. Problemet med sånne menn er at de har knekt noen koder ved damer som gjør at de fremstår som drømmemenn og dermed får oss på kroken... De vet nøyaktig hva de driver med. 

Mitt beste råd er å nyt det så lenge det varer uten å knytte deg til ham. Om du knytter deg til han bør du nok forberede deg på å bli skuffa, dessverre.

Dessverre er et ord folk tydelgvis ikke får brukt nokk her. Synes ikke det er rart menn forlater dere når dere kan "fåes på kroken" fordi menn har knekt kodene. Skal man tenke slik så er da alle menn man blir betatt av/forelska i en som har lært og få deg på kroken da, for de du ikke blir betatt av har jo ikke lært å få en dame på kroken. Jeg skjønner ikke hvordan dere kan "fårs på kroken" :fnise: er du viljeløs? 

Anonymkode: 676ef...064

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også opplevd å finne den absolutt mest perfekte mannen trodde jeg. Det viste seg dessverre at han var den perfekte mannen for flere jenter også, på samme tid... Føltes som et realityshow da alt kom frem, han luket jenter ut etterhvert som han så noe i dem som han ikke likte og fokuserte deretter alt på dem som var igjen. Innimellom traff han nye, spennende jenter som da ble med i spillet... uten vår viten, så klart😔 

Anonymkode: 3d275...be1

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er et ord folk tydelgvis ikke får brukt nokk her. Synes ikke det er rart menn forlater dere når dere kan "fåes på kroken" fordi menn har knekt kodene. Skal man tenke slik så er da alle menn man blir betatt av/forelska i en som har lært og få deg på kroken da, for de du ikke blir betatt av har jo ikke lært å få en dame på kroken. Jeg skjønner ikke hvordan dere kan "fårs på kroken" :fnise: er du viljeløs? 

Viljeløs? Før eller eller senere må man jo slutte å være skeptisk til den man dater og gi vedkommende tvilen til gode? Synd at menn utnytter dette til sin fordel. 

Og nei, jeg "fåes ikke på kroken". Holder meg unna menn, jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Viljeløs? Før eller eller senere må man jo slutte å være skeptisk til den man dater og gi vedkommende tvilen til gode? Synd at menn utnytter dette til sin fordel. 

Og nei, jeg "fåes ikke på kroken". Holder meg unna menn, jeg. 

Ja vel. Men siden du bruker dette uttrykket må du jo ha observert noe. Viljeløse kvinner tiltrekker seg selvfølgelig dårlige, manipulerende menn. Nettopp fordi de kan "krokes" 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Tenk sjæl!

Anonymkode: 238af...e80

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel. Men siden du bruker dette uttrykket må du jo ha observert noe. Viljeløse kvinner tiltrekker seg selvfølgelig dårlige, manipulerende menn. Nettopp fordi de kan "krokes" 😛 

Nei, beklager. Så enkelt er det nok ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...