Punhunter Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Spilte WoW for noen år siden, men sluttet da jeg synes det ble mer og mer uinteressant etter de nye utvidelsene. Jeg har etter dette spilt ganske lite. Har prøvd Skyrim og Lotr online, som jeg synes var greit nok, men ble aldri helt oppslukt på samme måte... Nå klør jeg i fingrene etter å starte å game igjen, men trenger tips til hva som er verdt å teste! 😊
Drakan Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 (endret) Du liker wow, men er du lei den type spill? Hva har du lyst å prøve? Har du konsoll, er du fokusert på et bestemt merke, pc, håndholdt som ds? Eller er det så lenge siden at du ikke har noe lenger utenom pc? Kan prøve å hjelpe om du er inn i Nintendo eller Playstation om du ikke har noe kan jeg anbefale å anskaffe en brukt 3dsxl, da du kan da velge imellom hundrevis av gode spill av alt fra rpg kvalitet, kokebøker, trening, bøker samlinger, fantasy, osv, har alt. Endret 1. juli 2018 av Drakan måte nevne 3ds
Punhunter Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2018 On 7/2/2018 at 12:18 AM, Drakan said: Du liker wow, men er du lei den type spill? Hva har du lyst å prøve? Har du konsoll, er du fokusert på et bestemt merke, pc, håndholdt som ds? Eller er det så lenge siden at du ikke har noe lenger utenom pc? Kan prøve å hjelpe om du er inn i Nintendo eller Playstation om du ikke har noe kan jeg anbefale å anskaffe en brukt 3dsxl, da du kan da velge imellom hundrevis av gode spill av alt fra rpg kvalitet, kokebøker, trening, bøker samlinger, fantasy, osv, har alt. Beklager, burde ha vært mer presis 😂 Jeg har Ps4 (egentlig samboer sin, men jeg får låne den som jeg vil) og Pc, så må være til det. Likte egentlig godt wow helt til cataclysm kom, så det kan godt være RPG, men er åpen for andre forslag. En dsxl hørtes interessant ut, skal sjekkes ut! 😊
Fyreheart Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Hvis du liker RPG-er så kan jeg varmt anbefale Pillars of Eternity (1 og 2, spill 1 først) og Divinity: Original Sin (1 og 2, de tar sted i samme univers, men det er ikke nødvendig å ha spilt 1 først). Guild Wars 2 er min favoritt MMORPG hvis du er interessert i det igjen. Hovedspillet er gratis, to utvidelsespakker som koster ca 500kr for begge, ingen abonnement. The Witcher er en fantastisk serie, tredje er det desidert beste og kan spilles uten å ha spilt de første, men de første gir mye historie som vil hjelpe i det tredje. 3
Drakan Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Om du vil prøve noe nytt og interessant, så kan du prøve Okami. Fins i HD til ps4. Hadde det til ps2 og ps3. Anbefales. Og Witcher har mange gode rykter (har derimot ikke ps4, men tror du ville likt det som fyreheart nevner) 😄 Kanskje ffxv
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 The Last of Us, The Last of Us og The Last of Us.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Sniper 3D er mitt nye favorittspill på telefonen. Det finnes mange skytespill til PlayStation etc. også. Anonymkode: d9170...79b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #8 Skrevet 4. juli 2018 Borderlands 2, fps med RPG elementer <3 Anonymkode: 557a6...366
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9 Skrevet 7. juli 2018 Som nevnt over, The Witcher 3 er veldig bra. Jeg spiller det selv på pc, nydelig i 4K og en oppslukende historie. Ellers så er jo Fallout serien bra selv om de begynner å dra på årene. Fallout 3, Fallout: New Vegas og Fallout 4. Anonymkode: bd930...ca7 1
Fame Skrevet 8. juli 2018 #10 Skrevet 8. juli 2018 The Last of Us Uncharted Fallout Until Dawn Witcher God of War Diablo 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå