Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er med en kosovo-albaner og merker stor forskjell på albanere og nordmenn. 

Det som er er at jeg har blitt kalt stygge ting som hore og masse ting jeg ikke orker å skrive. 

Han sa han håpet på at et tree knakk og datt over meg. Jeg har en skikkelig sårbar periode (har vært kjempe deprimert nå) og har til og med ønsket at noe skjedde meg fordi jeg ønsker ikke å våkne noen ganger. Jeg pleier ikke å være sånn. 

Vi har kranglet skikkelig, han er så stor i munn. Jeg ble sur på han for noen dager siden siden han prioriterte andre fremfor meg. Så antageligvis så mener han sikkert at jeg sviker han når jeg ikke har lyst å være med å drikke alkohol. Jeg vet ikke. Han har også lagt til folk som har dolket meg i ryggen på sosiale medier, vet ikke hvorfor men synes det er dårlig gjort. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så deprimert og orker ikke tenke mer på han. Burde jeg fjerne han fra alle sosiale medier, ink blokkere han på tlf? Eller blir dette barnslig av meg. Jeg har gjort det på han før.. 

Mener ikke at jeg er 100% feilfri og perfekt, jeg har gjort mine feil jeg også helt sikkert. Jeg har vært frekk mot han også, men jeg har ikke vært utro eller noe som helst og kunne aldri vært utro mot noen, han skal fram til at jeg er hore, uloyal, utro og masse sånt. Og det er han som filmer at han henger med kompiser, også er han med jenter samtidig. Men jeg får ikke lov å henge med gutter. Jeg får ikke lov å drikke, men det får han mener han, fordi jenter og gutter er annerledes på fylla.

Anonymkode: 2114c...513

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

D U M P ! 

Anonymkode: b9e99...1d2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er med en kosovo-albaner og merker stor forskjell på albanere og nordmenn. 

Det som er er at jeg har blitt kalt stygge ting som hore og masse ting jeg ikke orker å skrive. 

Han sa han håpet på at et tree knakk og datt over meg. Jeg har en skikkelig sårbar periode (har vært kjempe deprimert nå) og har til og med ønsket at noe skjedde meg fordi jeg ønsker ikke å våkne noen ganger. Jeg pleier ikke å være sånn. 

Vi har kranglet skikkelig, han er så stor i munn. Jeg ble sur på han for noen dager siden siden han prioriterte andre fremfor meg. Så antageligvis så mener han sikkert at jeg sviker han når jeg ikke har lyst å være med å drikke alkohol. Jeg vet ikke. Han har også lagt til folk som har dolket meg i ryggen på sosiale medier, vet ikke hvorfor men synes det er dårlig gjort. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så deprimert og orker ikke tenke mer på han. Burde jeg fjerne han fra alle sosiale medier, ink blokkere han på tlf? Eller blir dette barnslig av meg. Jeg har gjort det på han før.. 

Mener ikke at jeg er 100% feilfri og perfekt, jeg har gjort mine feil jeg også helt sikkert. Jeg har vært frekk mot han også, men jeg har ikke vært utro eller noe som helst og kunne aldri vært utro mot noen, han skal fram til at jeg er hore, uloyal, utro og masse sånt. Og det er han som filmer at han henger med kompiser, også er han med jenter samtidig. Men jeg får ikke lov å henge med gutter. Jeg får ikke lov å drikke, men det får han mener han, fordi jenter og gutter er annerledes på fylla.

Hvorfor er du sammen med denne mannen?  Selvsagt blokkerer du han alle steder du kan og ikke ha kontakt med han mer! 

Anonymkode: 10c93...f9f

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vil su ha det sånn om et år, om to? Bortkastet tid.

Og det har lite med kulturelle forskjeller å gjøre. Idioter finnes i alle land :)

Endret av ilga
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med eks i mange år han var mye av det du beskriver. Hva har Kosovo albaner med dette å gjøre?

Min eks er norsk.

Anonymkode: c78ee...a63

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette virkelig er sant så dropper du ham selvfølgelig fortere enn svint.

Hva er alderen din og hvor gammel er han?

Anonymkode: cb170...46a

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner vel sjøl at du må dumpe han... finn deg en snill mann i steden for drittsekker som han. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette virkelig er sant så dropper du ham selvfølgelig fortere enn svint.

Hva er alderen din og hvor gammel er han?

Anonymkode: cb170...46a

Han 21 og jeg 22

Skrevet

Dump han og finn deg noe bedre.

• Liker 5
Skrevet

Blokkert han før...hvorfor åpna du for kontakt igjen i det hele tatt? Kom deg unna han der,høres ut som en oppførsel som bare kan bli verre,ikke bedre... du fortjener så mye bedre enn slik behandling!

Skrevet
2 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Du skjønner vel sjøl at du må dumpe han... finn deg en snill mann i steden for drittsekker som han. 

Enig. Trådstarter bør dumpe han. 

Skrevet

Uavhengig av hvor han er fra, så er den oppførselen uakseptabel og det vet du jo. 

Du kan finne fine menn fra alle slags land! Men likevel er det ikke til å stikke under en stol at det kan være en del utfordrende kulturforskjeller. Det betyr likevel ikke at det er umulig å ha et godt forhold med mennesker fra andre kulturer. 

Men drittsekker finner du overalt. Gode menn også da 😊

Gå fra ham i dag!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du (og mange andre) vil dere selv så vondt at dere er i slike forhold.

Dump han og evt anmeld han. Det beste hadde vært om han kunne pelle seg hjem til Kosovo. 

Skrevet

Skjønner ikke at du gidder .......

Gjest mayas24
Skrevet (endret)

Hva har det med at han er Kosovo albaner å gjøre? Prøver du å få det til å funke som om det bare er utlendinger som er sånn?

Endret av mayas24
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, isw skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du (og mange andre) vil dere selv så vondt at dere er i slike forhold.

Dump han og evt anmeld han. Det beste hadde vært om han kunne pelle seg hjem til Kosovo. 

Hva skal jeg anmelde han for?

Jeg anmelder han ikke for noe som helst da han ikke har gjort meg noe ulovlig. Synes kvinner tar av og overdriver noen ganger med anmeldelser. Men at jeg burde dumpe han klart blir en annen sak, men anmelde synes jeg var vel å ta i.

- Hilsen trådstarter

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, mayas24 skrev:

Hva har det med at han er Kosovo albaner å gjøre? Prøver du å få det til å funke som om det bare er utlendinger som er sånn?

Jeg har bare hørt de har temprament og er annerledes enn nordmenn, og nei, for jeg er ikke helt norsk selv jeg heller. 

F eks menn fra det andre landet (jeg er halvt fra) er kjent for å være utro, så kvinner i det landet er kontrollerende og skal ha kontroll på alt. De skal passe på at mennene deres ikke er utro. Jeg er slik selv men det er fordi jeg har gått rundt bena på moren min fra da jeg krabbet. 

AnonymBruker
Skrevet

Men det jeg synes er spesielt er at han viser meg hvordan albanske bryllup osv er. Skyter med våpen for gøy. Selv om det ikke er for fare så er det jo litt merkelig. 

Jeg hørte også noen gutter (noen av de var albanere) si at albanere var farlige eller noe.. Ble stressa når jeg hørte på det, jeg tror jo ikke det gjelder absolutt alle albanere, men det er vel kulturen å tro de selv er farlige? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er definitivt kulturforskjeller, men ikke prøv å snakk om det her, for da blir du straks angrepet av sosialister ettersom albanere flest er muslimer. Alle under 30 som er oppvokst i Oslo og ikke har levd et skjermet liv vet godt hvilket rykte albanere har. Vil si det er det verste av alle Europeiske land, uten at det selvsagt gjelder ALLE albanere.

Anonymkode: 371d6...1f2

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg anmelde han for?

Jeg anmelder han ikke for noe som helst da han ikke har gjort meg noe ulovlig. Synes kvinner tar av og overdriver noen ganger med anmeldelser. Men at jeg burde dumpe han klart blir en annen sak, men anmelde synes jeg var vel å ta i.

- Hilsen trådstarter

Det viktigste er å få drittsekken registrert i politiets registre. Da er sjansen større for at han blir tatt neste gang han går over grensen.

Synes uansett han har en truende og psykopatisk adferd. Men det siste er jo dessverre ikke ulovlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...