AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Trodde først det var en forkjølelse med sår hals men nå tror jeg det må være bihulebetennelse. Og jeg opplever at det lukter litt som influensa gjør. Hvor lenge varer slik lukt? Anonymkode: a4380...07a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Har aldri opplevd at bihulebetennelse har luktet noe spesielt. Ikke influensa heller. Du kjenner godt om du har bihulebetennelse eller sår hals, for å si det sånn. To vidt forskjellige ting Anonymkode: eae06...7ce
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har aldri opplevd at bihulebetennelse har luktet noe spesielt. Ikke influensa heller. Du kjenner godt om du har bihulebetennelse eller sår hals, for å si det sånn. To vidt forskjellige ting Anonymkode: eae06...7ce Halsen var først veldig sår, deretter ble det vondt i bihulene. Man kan ha begge ting samtidig skjønner du. Anonymkode: a4380...07a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Når jeg hadde bihulebetennelse så luktet det helt for jævlig, som om noe hadde krabbet inn der og krepert. Skikkelig ufyselig. Kjøpte meg «Nesehorn» på apoteket og skyllet nesen 2-3 ganger om dagen med saltvann. Ble litt bedre men fy som det stinket. Anonymkode: a5254...205
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå