Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2005 #21 Skrevet 5. mars 2005 Utrolig høyt nivå i går, men jeg syns det er en del av deltakerne som ikke skiller seg spesielt ut (selvom de synger fint og alt det der...) I går syns jeg Andrea, Mari, Christian og Erik presterte dårligst, og Jorun, Eva, Bjørn Olav og David ble litt kjedelige i mine øyne. Malin var kjempeflink og Cindy var kjempeflink (selvom jeg er enig med det som skrives over her, ang. utstrålingen...). Jeg syns Tone har en fantastisk utstråling, men dessverre syns jeg ikke hun har en spesiell eller vakker stemme...Litt skuffa over det, egentlig... Helt greit at Bjørn Olav gikk, selvom jeg syns at Mari skulle ha røket først - hun var dårligst i går (med Andrea på en god 2.plass...) Syns jeg, da. K
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2005 #22 Skrevet 5. mars 2005 Og at jeg glemte Ali i forrige innlegg sier vel egentlig alt om hva jeg syns om han... K
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #23 Skrevet 5. mars 2005 ok her er saken.. jeg blir litt gal av å lese dette! ali har en myk fløte stemme ja... men han valgte totalt feil sang i går, på det høyeste så ble det rett og slett alt for høyt for han, det takla han ikke... jorun stiansen i seg selv er et vesen jeg kan sitte å beundre. fantastisk menneske.. men det er ikke det det skal bygge på. det er stemmen. greit nok sunget, men ikke det beste jeg hørte i går tone har virkelig kommet seg! hun sang bra! malin, ingen over og ingen ved siden! kjempe fin stemme. taklker de ulike tonene... cindy hovde har vært bedre! hun er noe merkelig når man snakker til henne, virker som hun blir virkelig satt ut og flau. men hun sang bra, men kunne gitt bittelitt mer trøkk.. eva var ikke det beste nei! hun gir ikke noe av seg selv! og virkelig kjedelig opptreden. erik, greit nok bra stemme, men uff aha!! litt kjedelig type. christian har faktisk sunget myyyyye bedre!!! han mangla skikkelig trøkk i sangen. andrea er også etvesen man kan beundre! men hun har også gjort det så mye bedre før! bjørn olav, han sang bra ja! han levde seg virkelig inn., mari, nei hun kunne ha gått ut... ikke noe idol menneske! synes ikke det var bra. rett og slett surt til tider. david var den av gutta som valgte en ordentlig sang... litt for mye pust i teksten men sang bra det gjorde han.. også vanvittig sjarmerende. mari skulle ha blitt stemt ut..
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2005 #24 Skrevet 5. mars 2005 men det er ikke det det skal bygge på. det er stemmen Feil! Vi er på jakt etter heile pakka! Kjempekjedlig å vere på konsert med ein artist med null i sjarm og utstråling. Artisten skal ha noko over seg som ingen andre har. Noko vi er nyskjerrig på. Noko som selger. Ja - fin stemme er greit det, men det holder ikkje! Cindy foreks - er kun ei radiojente. Desverre.
Gjest Valhalla Skrevet 5. mars 2005 #25 Skrevet 5. mars 2005 Måten Cindy snakker på ødelegger mye for hun. Irriterende stemme,men hun synger veldig bra, som sanger er hun min favoritt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #26 Skrevet 5. mars 2005 Måten Cindy snakker på ødelegger mye for hun. Irriterende stemme,men hun synger veldig bra, som sanger er hun min favoritt. Just det samme kan sies om Jorun. En av dommerene sa at hun snakket "som en bryggesjauer..." Det var en treffende beskrivelse!
Gjest Aurélie Skrevet 5. mars 2005 #27 Skrevet 5. mars 2005 Likte Tone sin framførelse best, hun sang helt nydelig. Eva synes jeg virker litt vel påtatt mystisk, selv om hun nok er den beste vokalisten av dem alle. Utrolig trist at Bjørn Olav røyk ut, han var utvilsomt den mest sympatiske av guttene.
Gjest lilletroll Skrevet 5. mars 2005 #28 Skrevet 5. mars 2005 Mari sang absolutt dårligst i går....rett og slett surt...og da mener jeg det hjelper ikke uansett hvor tøff og pen hun måtte være!!! Og David var nok også en av de dårligste, så jeg synes han også fortjente plassen i sofaen....Om Bjørn Olav hadde fortjent å vinne er en helt annen sak, men han hadde absolutt fortjent å komme mye lenger. (Og det kommer fra meg som egentlig ikke har noe til overs for så "søte" stemmer som det han har)
Gjest happyending Skrevet 5. mars 2005 #29 Skrevet 5. mars 2005 Nå har jeg også sett Jeg syns Andrea, Mari og David var skikkelig dårlige rett og slett - absolutt ikke fortjent at Bjørn Olav røyk ut..
Angelica Skrevet 6. mars 2005 #30 Skrevet 6. mars 2005 Synes Jorun, Ali og Cindy var desidert best på fredag. Andrea var skuffende dårlig, men er sikker på at hun kommer sterkere tilbake! De dårligste var David og Mari, tror ikke de henger lenge med. Resten var sånn midt på treet, ikke imponerende men greie nok.
Gjest Anneli Skrevet 6. mars 2005 #31 Skrevet 6. mars 2005 Best på fredag var Malin og Eva tror jeg. Cindy har bra stemme... men jeg liker egentlig ikke så godt den type musikk - og som poengtert tidligere har hun ingen sterk utstråling. Liker godt stemmen til Ali, men tror ikke det var det aller beste sangvalget for ham. Dårligst var Christian, David, Mari og Andrea. Bjørn Olav var egentlig sånn midt på treet. Ikke blant mine favoritter uansett, men virket som en god gutt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå