Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vi diskutere dagens idol-program her eller?

hittil har malin og bjørn olav sunget. Syns begge var dritflinke! nå kommer tone!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja, får diskutere med meg selv da :ler:

syns ikke David var så spesiellt flink i dag... Cindy er flink å synge, men syns hun er kjedelig og syns ikke hun har særlig utstråling...

Mari er ikke så flink å synge, men hun er så kul!(selv om jeg syns hun var litt for "søt" på håret i dag)

Skrevet

eva er fantastisk i dag! synger kjempebra, "leverer" bra, og ser kjempeflott ut!

• Liker 1
Skrevet

Synes Tone var flink jeg :wink: Men er ikke enig i at Ali er så bra som alle skal ha det til...

Skrevet

Jeg håper David ryker ut i dag. Han var klart dårligst!

Skrevet

Håper David går ut.

Jorun må også gjerne gå ut.

Ble helt imponert av Christian i dag!

Skrevet

I dag syns jeg Christian, Mari og David var dårligst.

Gjest manic
Skrevet

Ari skilte seg virkelig ut. Ikke bare en kvalitetsmessig bra stemme, men også en stemme man bare vil høre mer av fordi den rett og slett er utrolig vakker! Bedøvende deilig stemme :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes nivået i år er vannvittig høyt. Litt synd man etterhvert må stemme ut mennesker med både fine stemmer og massevis av utstråling.

Jeg synes ikke Erik,Mari eller David utpreget seg noe særlig i kveld, og tidvis Andrea.

Men flott show :tommelsmil:

Skrevet

Enig i at det er høyt nivå. MYE høyere enn i fjor og året før syns jeg. Jeg holder akkurat nå aller mest med Malin, Ali, Eva og litt Jorun. Liker Andrea godt, og Mari. Syns Erik gjorde refrenget bra, håper han ikke kommer i stolen denne gangen. Jeg syns ikke det trenger å være "perfekt" - men mer om de synger på en ærlig måte. Noen er flinke til å "kopiere" men har kanskje ikke så mye "eget". Jeg vet ikke jeg. Kjempeartig å se på. Håper finalen ikke skal være i spektrum. Trist å se i fjor (på TV altså) - dårlig lyd, gjorde urett mot de to stakkarene som skulle synge syns jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eva var dritgod i dag!!! Ble overrasket!

Erik overrasket også. Synes han sang den sangen

kjempebra!

Gir ikke slipp på Mari for det jeg da ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

ikke les dette hvis du ikke vet hvem som røyk ut av idol i kveld!

syns dette var trist ja! Heller David ut, eller kjedelige cindy... Bjørn Olav er jo så flink, og søt! Syns synd på han jeg. trist... mari sang ikke så bra i dag da, men hun er så kul i seg selv...gleder meg til neste gang!

Skrevet

Synes Andrea var den dårligste, etterfulgt av David, Eva og Mari.

Skrevet

Mine favoritter i dag var uten tvil Jorunn og Ali!! :-)

Tippet at Mari (sang rett og slett falskt i dag) eller Tone skulle gå ut. Bjørn Olav fortjente definitivt ikke å gå ut, men synes han valgte feil sang. Noe av cluet er også (blant mye annet) å velge sanger som fenger folket.... :wink:

Gjest Seleena
Skrevet

Best i dag:

1. Jorunn

2. Christian

3. Malin

4. Ali

5. Tone

6. Andrea

7. Mari

8. Bjørn Olav

9. Eva ( :roll: ikke like)

10. Erik

11. Sorry David, men dette takla du ikke :tunge1:

Skrevet

Ali gir meg frysninger -sinnsykt bra stemme!

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes de er flinke hele gjengen. Stylingen er også bra, selv om en del av jentene var ganske like i kveld.

Mine favoritter er Jorunn og Ali, men liker også godt Tone (ehh... tror jeg). Bjørn Erik taklet så fint å gå ut, det var fint å slippe tårer og hysteri (som vi sikkert får nok av etterhvert).

Gjest happyending
Skrevet

Urk, gleder meg til reprisen i morra... :/ rakk ikke hjem fra jobb i tide...

Gjest Gjesta
Skrevet
Bjørn Erik

Bjørn Olav :wink:

Synes det var synd han gikk jeg. Synes heller Mari eller David burde gått :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...