Gå til innhold

BH stropper som sklir ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har stadig problem med at bh stroppene sklir ned over skuldre og overarm. Irriterende problem.

Men mener å ha sett at det finnes noe som kan festes mellom stroppene bakpå ryggen for å holde dem sammen. 

Noen som vet hvor jeg for kjøpt slik? Kan sikkert fint lage noe selv, men sikkert bra dem som en for kjøpt. 

Anonymkode: fa816...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reputation

De sklir som regel ned fordi det er feil størrelse, så ville anbefalt å finne riktige størrelse neste gang du drar på shopping, men det er jo kjipt å kjøpe masse nytt når du har noe du kan bruke. 

Du kan kjøpe slike clippers på cubus/H&M osv 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke stramme stroppene bak på BHen? Det kan jeg på alle mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de BH ene mine er ikke blant de dyreste og sikkert litt feil str. Men skal jeg få 100% rett størrelse så må jeg i dyr undertøysbutikk. (Må ha str 85 G.)Og det har jeg ikke råd til nå. Er på slankeren så da vil str (forhåpentligvis) endres senere.  Trenger nok flere enn en bh så det vil svi hardt i lommeboken da. Har kjøpt dyre bh før som etter å ha brukt i noen timer viser seg å gnage og være ubehagelig. Er ikke lett å finne rett synes jeg.

Bh kan strammes bak på stroppene, men har en tendens til å skli tilbake igjen. 

😊

Anonymkode: fa816...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner bra BHer f.eks. på ebay.

Det høres ut som kvaliteten på stroppene ikke er helt god. 

Sjekk denne

 

Anonymkode: 322d3...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du finner bra BHer f.eks. på ebay.

Det høres ut som kvaliteten på stroppene ikke er helt god. 

Sjekk denne

 

Anonymkode: 322d3...d51

Du har sikkert rett i det, men opplever det ofte på forskjellig bh. Men det er kanskje svakheten på litt rimelige bh når en har litt stor cup str. Har aldri handlet på eBay, men skal sjekke den ut. 😊 Takk for tips. 😄

Anonymkode: fa816...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne clips kan du sikkert kjøpe på Cubus osv. Og ebay selvsagt

Anonymkode: 7a363...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har stadig problem med at bh stroppene sklir ned over skuldre og overarm. Irriterende problem.

Men mener å ha sett at det finnes noe som kan festes mellom stroppene bakpå ryggen for å holde dem sammen. 

Noen som vet hvor jeg for kjøpt slik? Kan sikkert fint lage noe selv, men sikkert bra dem som en for kjøpt. 

Anonymkode: fa816...aaf

Jeg har samme problem. Det er fordi jeg har så små pupper. Har liksom ingenting å fylle BHen med. Fant ut at det var like greit å gå uten. Mye mer behagelig.

Anonymkode: 56337...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2018 den 11.05, AnonymBruker skrev:

 

Bh kan strammes bak på stroppene, men har en tendens til å skli tilbake igjen. 

😊

Anonymkode: fa816...aaf

Jeg har hatt det samme problemet og har løst det ved å stramme de så de sitter perfekt, også har jeg sydd et par sting på hver stropp slik at de ikke får utvidet seg igjen. 

Anonymkode: a4200...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/1/2018 at 11:05 AM, AnonymBruker said:

Bh kan strammes bak på stroppene, men har en tendens til å skli tilbake igjen.

Anonymkode: fa816...aaf

Stram stroppene så mye det går, så finner du frem nål og tråd og syr noen tette sting frem og tilbake. Har du symaskin, syr du frem og tilbake med sikksakk-sting. Fest trådendene inni stroppen så de ikke henger løst.

Er du rævdårlig på å sy, fest stroppene med en liten sikkerhetsnål i stedet. Fest sikkerhetsnålen inni den doble delen av stroppene, da risikerer du ikke å stikke deg.

Er stroppene fortsatt for lange da, må du enten kjøpe nye bh'er med kortere stropper, eller rekke opp sømmen i enden på stroppen, klippe av 5-10cm og sy dem fast igjen i sømmen etterpå.

Du kan også bruke en binders til å korte ned stroppene på, på samme måte som denne duppeditten gjør, (instruksjonslink) men det er helt klart bedre å sy om du får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...