Arabella Skrevet 30. juni 2018 #1 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Til språkansvarlig for "Reglene": Jeg blir smått irritert hver gang jeg ser dette, eksempel: X svarte i AnonymBruker sin emne i (forumnavn). Garpegenitiv er etter min mening en uting i bokmål, men når dere først skal bruke det, skriv korrekt kjønn. "Emne" er et intetkjønnsord. Hilsen Arabella. Endret 30. juni 2018 av Arabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Del Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Til språkansvarlig for "Reglene": Jeg blir smått irritert hver gang jeg ser dette, eksempel: X svarte i AnonymBruker sin emne i Generell debatt. Garpegenitiv er etter min mening en uting i bokmål, men når dere først skal bruke det, skriv korrekt kjønn. "Emne" er et intetkjønnsord. Hilsen Arabella. I hvilken tråd mener du? Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2018 Ingen spesiell tråd. Det står som en overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 30. juni 2018 #4 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) http://www.korrekturavdelingen.no/garpegenitiv.htm Korrekturavdelingen er enig! Endret 30. juni 2018 av Gnå . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Del Skrevet 30. juni 2018 4 minutter siden, Arabella skrev: Ingen spesiell tråd. Det står som en overskrift. Ok. Er dette noe som KG skriver? I så fall må du henvende deg på ris & ros. Flere av KGs tekster er dårlig oversatt fra engelsk, og det blir rettet om de får tilbakemeldinger om det. Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Del Skrevet 30. juni 2018 7 minutter siden, Arabella skrev: Ingen spesiell tråd. Det står som en overskrift. Hvor finner man denne overskriften? Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Er dette noe som KG skriver? I så fall må du henvende deg på ris & ros. Flere av KGs tekster er dårlig oversatt fra engelsk, og det blir rettet om de får tilbakemeldinger om det. Anonymkode: 74dc4...6e8 Uffameg, dette var flaut! Jeg har blingset, trodde jeg var på ris og ros. Nå har jeg flyttet tråden. Endret 30. juni 2018 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Del Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Arabella skrev: Uffameg, dette var flaut! Jeg har blingset, trodde jeg var på ris og ros. Det går så fint Men kan du fortelle om hvor du ser disse ordene? Er det hvis noen svarer i en tråd mens du selv er i den tråden at det kommer opp en melding med den teksten? Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 30. juni 2018 Ja, det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #10 Del Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Arabella skrev: Ja, det er det. Ok Takk Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #11 Del Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Arabella skrev: Ja, det er det. Hos meg kom kun denne teksten: "Arabella har svart" i et eget lite vindu. Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #12 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Jeg svarte misvisende, tror jeg. Under "min profil" står dette. Her er et eksempel: Arabella svarte i studentmammaen sin emne i Vennskap og sosiale relasjoner Endret 30. juni 2018 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #13 Del Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Arabella skrev: Her er et eksempel: Arabella svarte i studentmammaen sin emne i Vennskap og sosiale relasjoner Takk for at du prøver å vise meg, men jeg kommer bare til forumrommet Vennskap og sosiale relasjoner via linken din. Når du får en melding med en slik setning og jeg ikke får det, kan jo dette være en bug hos KG eller at det er forskjell på om man skriver fra tlf eller pc? Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #14 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du prøver å vise meg, men jeg kommer bare til forumrommet Vennskap og sosiale relasjoner via linken din. Når du får en melding med en slik setning og jeg ikke får det, kan jo dette være en bug hos KG eller at det er forskjell på om man skriver fra tlf eller pc? Anonymkode: 74dc4...6e8 Det vet jeg ikke. Jeg skriver stort sett på pc. Kommer du inn på "min profil", altså din på telefonen? Endret 30. juni 2018 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #15 Del Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Arabella skrev: Det vet jeg ikke. Jeg skriver stort sett på pc. Jeg også. Håper at KG får ordnet opp i det. Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #16 Del Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Det vet jeg ikke. Jeg skriver stort sett på pc. Kommer du inn på "min profil", altså din på telefonen? Det har jeg aldri forsøkt. Anonymkode: 74dc4...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #17 Del Skrevet 30. juni 2018 30 minutter siden, Arabella skrev: Uffameg, dette var flaut! Jeg har blingset, trodde jeg var på ris og ros. Nå har jeg flyttet tråden. Du har da ikke flyttet tråden. Den ligger fortsatt på språk den. Vanlige brukere kan ikke flytte tråder selv. Anonymkode: cfe7f...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #18 Del Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har da ikke flyttet tråden. Den ligger fortsatt på språk den. Vanlige brukere kan ikke flytte tråder selv. Anonymkode: cfe7f...afa Nå blir jeg helt forvirret. Jeg har ikke flyttet selve tråden, for det kan jeg ikke som bruker, men kopiert hovedinnlegget mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #19 Del Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Nå blir jeg helt forvirret. Jeg har ikke flyttet selve tråden, for det kan jeg ikke som bruker, men kopiert hovedinnlegget mitt. Du skrev "nå har jeg flyttet tråden". Men du har ikke flyttet den, bare kopiert den. Stor forskjell på de to. Anonymkode: cfe7f...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 30. juni 2018 #20 Del Skrevet 30. juni 2018 58 minutter siden, Arabella skrev: Til språkansvarlig for "Reglene": Jeg blir smått irritert hver gang jeg ser dette, eksempel: X svarte i AnonymBruker sin emne i (forumnavn). Garpegenitiv er etter min mening en uting i bokmål, men når dere først skal bruke det, skriv korrekt kjønn. "Emne" er et intetkjønnsord. Hilsen Arabella. Dette har jeg også reagert på, men jeg har ikke tenkt på at man kan gi slik tilbakemelding. Lurt, @Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå