Gå til innhold

Merkelig menstruasjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann, forrige måned fikk jeg mensen som normalt. Nå er det gått mer enn en måned siden sist. Når jeg får mensen, får jeg virkelig vondt i magen den første tiden - deretter begynner jeg å blød. (Beklager for beskrivelse, hehe). Men nå denne gang i dag (30.06.18) kom det ut en gjennomsiktig-svak-rødlig form for væske, blod, sekret??? Er veldig usikker på hva dette kan være, har ikke hatt smertene som vanlig, og blør ikke normalt nå. Det er ikke mye som kommer, men det er noe som skjer der nede som jeg aldri har vært borti før. Noen som vet? Er snart 22 år hvis det skulle være til hjelp. Har hatt mens siden jeg var 13 år.

Takk på forhånd!!

Anonymkode: 4d100...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sex? I så fall, ta en graviditetstest. 

Anonymkode: b40e4...dea

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du sex? I så fall, ta en graviditetstest. 

Ironisk nok 1 måned siden sist med kjæresten. Blir skeptisk nå jeg! Kanskje jeg må løpe å kjøpe en test...! Har hatt ubeskyttet sex ja....... 🙄

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk nok 1 måned siden sist med kjæresten. Blir skeptisk nå jeg! Kanskje jeg må løpe å kjøpe en test...! Har hatt ubeskyttet sex ja....... 🙄

Da ville jeg tatt en test ja 😛 begyn der. Å om den er negativ å du ikke får mensen i løpet av et par uker (kanskje en mnd også) så skader det aldri å ta en legetime :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...