AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Jeg får ikke tak i hvor lenge en kan oppholde seg der. Leser et sted at det er maks 2 innreiser per kalenderår, og maks 30 dager opphold, men dette kan da ikke stemme?? Jeg mener det skal være 60-90 i hvertfal? Noen som vet dette? Takk Anonymkode: 9605a...e9d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Litt usikker på om det virket begge veier, men har hatt besøk fra India, og de fikk være i Norge i maks 90 dager. Anonymkode: 32376...489
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt usikker på om det virket begge veier, men har hatt besøk fra India, og de fikk være i Norge i maks 90 dager. Anonymkode: 32376...489 Slik pleier å være gjensidig? Men jeg vet st det er en del falsk info på nett om visum og slik, og når jeg leser på reiseråd så står det at det er maks 30 dager opphold per reise, men jeg har andre vestlige venninner som har vært der borti mot 90 dager, og kanskje mer. Mener at deres land har samme regler som oss. Jeg misforstår så fort når at jeg føler at jeg gjør det nå og. Anonymkode: 9605a...e9d
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Jeg fikk 90 dager da jeg var der, men det er noen år siden.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Det beste er vel å ringe/maile en Indisk Ambassade, vet ikke om vi har det i Norge, men google så finner du det Anonymkode: 7f0fd...e34 1
sonush Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke tak i hvor lenge en kan oppholde seg der. Leser et sted at det er maks 2 innreiser per kalenderår, og maks 30 dager opphold, men dette kan da ikke stemme?? Jeg mener det skal være 60-90 i hvertfal? Noen som vet dette? Takk Anonymkode: 9605a...e9d 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det beste er vel å ringe/maile en Indisk Ambassade, vet ikke om vi har det i Norge, men google så finner du det Anonymkode: 7f0fd...e34 Til TS. Vi har indisk ambassade i Oslo. Du kan ringe og høre. Selv om jeg er inder så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Vi indere har eget "evigvarende" visum, som vi kan få ved søknad. Jeg har ikke hatt behov for å sjekke ut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå