Gå til innhold

Tenner på lyden av hagearbeid!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så våt når jeg hører lyden av en vannslange, så kåt når jeg hører brulderet til en motorsag og så låt når lyden av en gressklipper forer frem. Får sånn godfølelse av bråken og ståket. Er det innafor? :fnise: 

Anonymkode: 898c8...917

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor? 

Nei, jeg tror det stort sett er utendørs.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok hagefil

Anonymkode: 026d2...957

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så våt når jeg hører lyden av en vannslange, så kåt når jeg hører brulderet til en motorsag og så låt når lyden av en gressklipper forer frem. Får sånn godfølelse av bråken og ståket. Er det innafor? :fnise: 

Hadde du bare vært dame så, men er nok en mann som skjuler seg her.......🙄

Skrevet

Synd du ikke var her når jeg klippet plenen før i dag da.

AnonymBruker
Skrevet

Morsom tråd, bukker i støvet fra en jordfresers løp i tørr jord. Nei deler ikke den fetishen. Men kan like når naboen, drar frem den frostsprengte høytrykkspyleren, eller når naboen kom innom å sa det ble en rar lyd av plenklipperern, så når jeg sjekker den, kan jeg se rett inn i veivhuset men ikke en dråpe olje er å se. Liker godt å nyte min ville hage i hengekøy, en kan da nyte hagen som den skapes uten å påvirke den.

Anonymkode: bc48e...e3d

Skrevet

Typisk hagelyd er lyden av gressklipperen til naboen som slår nedi stein eller noe annet hardt (det skjer hvert år). Ikke akkurat seksuelt tennende, men stemningsfylt, det er det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...