AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Tek imot tips....både til aktiviteter og matopplevelser o.l. Anonymkode: 4acf9...b33
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Puerto Marina i Benalmadena er veldig fint om kvelden synes jeg og man kan ta båtturer derifra, både fiske og vanlig. Når det kommer til mat MÅ du prøve Angus om du liker biff. Det er beste biffen jeg har smakt i hele mitt liv og veldig billig i forhold til Norge. De har Angus både i Puerto Marina og i Malaga mener jeg på. Ellers synes jeg Aqualand i Torremolinos var helt fabelaktig. Man kan ta buss fra Malaga. Jeg er dog litt barnslig og elsker bading. Mange synes vel også Tivoli World er kult, men jeg blir så kvalm at jeg holder meg til Aqualand selv om jeg har vært på begge deler. Kos deg masse i Malaga. Anonymkode: d5054...6ac 1
ThePunisher Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Ikke bli kidnappet og ikke ta i mot drinker eller gå i fra den
Minlillesky Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tek imot tips....både til aktiviteter og matopplevelser o.l. Anonymkode: 4acf9...b33 Hvis du googler "Things to do in Malaga" så får du sikkert opp noe...rart du ikke har søkt opp informasjon og planlagt litt før avreise..
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 Koselig på Muelle Uno Anonymkode: d6040...d6d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Er du i byen Málaga, eller provinsen Málaga? Anonymkode: 4b830...d3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå