Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I forbindelse med engelsk på 3. trinn vgs, skal alle engelsk klassene til London, og blir omkring 40 stk tilsammen, samt 2 lærere. Jeg gleder meg enormt siden jeg aldri har vært i London, men elsker å reise. Vi reiser den 6. mars, altså nå på søndag. Jeg lurte på om det var mulig å få noen råd, her er reiseplan;

Søndag: Ankommer hotellet ca. kl. 11. Aktiviteter er; Speakers' Corner og Camden Town Market.

Mandag: Morgen: Følge rettsak i Old Bailey (high criminal court, deretter samles på Trafalgar Square, går tilø regjeringskvartalet Whitehall til Cabinet War Rooms.

Ettermiddag: Besøk i parlamentet, The House of Commons

Tirsdag: Omvisning i Shakespeares New Globe Theatre.

Onsdag: Morgen: Avreise til Windsor, omvisning Eton College. Kveld: Greyhound racing på Londons østkant, evt byvandring på østkanten.

Torsdag: Kveld: Teater - Festen

Fredag: Hjemreise, hjemkomst 20. 30.

Gleder meg veldig mye, har spart opp rundt 8000 kr som lommepenger og 2000 kr som matpenger(bidrag fra mine kjære foreldre).

Noe jeg vil besøke;

Harrods

Zara

TopShop

Maddam Tussauds, hvis det blir mulig.

Virgin Megastore

Andre forslag mottas med glede. Buss-/undergrunnskort er inkuldert i turen, så reising vil evt. ikke bli noe problem.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært i London selv (skal derimot reise dit i sommer), så jeg har egentlig ingen gode tips å komme med, men tenkte bare å ønske deg en god tur! :)

Skrevet

Tusen hjertlig takk, flyet mitt går ca. 08.00 fra Gardermoen, så det blir en tidlig morgen. Men vi kommer tidlig til London og drar sent hjem fredag, dette gleder jeg meg til. Liker derimot ikke at jeg antagelig har gledet meg så mye at jeg har blitt syk. :-( Men tur skal det bli uansett!

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...