AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Jeg har ikke hatt sex på 2 år. Og før det gikk det også månedsvis mellom hver gang. Jeg holder på å klikke! Han er i midten av 40 årene. Jeg er noen få år yngre enn han. Vi har tre forholdsvis små barn. Jeg har prøvd å ta initiativet mange ganger, men blir bare avvist. Jeg har gitt opp å prøve mer. Han vil ikke, og han vil ikke snakke om det. Jeg vet at han ikke er utro. Det er helt helt dødt. Ingen sex, ingen kyss, ikke en klem en gang. Altså ingen form for nærhet. Jeg kjenner at jeg visner litt for hver dag 🙁 Vet ikke hvor jeg vil med dette.. men er det flere som har det sånn? Anonymkode: 976ea...df8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Det er ingen menneskerett og ha sex...? og alle har ikke behov for eller lyst på sex. Anonymkode: ca5bb...8bc 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Nei, det var ikke sånn jeg mente det heller. Men alle trenger nærhet.. Anonymkode: 976ea...df8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Har dere alltid hatt lite sex? Hvordan var det i begynnelsen av forholdet? Anonymkode: d11ab...7d4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Det har aldri vært veldig mye nei, men nå er det ekstremt. Jeg vet faktisk ikke om orker dette lenger. Det går utover selvtillit og selvbilde. Men biter tennene sammen for ungene sin skyld. Anonymkode: 976ea...df8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Det hadde jeg ikke orket. Kan han være homofil? Tenner han ikke på deg? Har han helseproblemer?? Anonymkode: d11ab...7d4 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt sex på 2 år. Og før det gikk det også månedsvis mellom hver gang. Jeg holder på å klikke! Han er i midten av 40 årene. Jeg er noen få år yngre enn han. Vi har tre forholdsvis små barn. Jeg har prøvd å ta initiativet mange ganger, men blir bare avvist. Jeg har gitt opp å prøve mer. Han vil ikke, og han vil ikke snakke om det. Jeg vet at han ikke er utro. Det er helt helt dødt. Ingen sex, ingen kyss, ikke en klem en gang. Altså ingen form for nærhet. Jeg kjenner at jeg visner litt for hver dag 🙁 Vet ikke hvor jeg vil med dette.. men er det flere som har det sånn? Anonymkode: 976ea...df8 Da må du ta et valg om enten å leve uten sex, gå fra han, eller snakke med han om at du trenger nærhet og kos og sex og om han ikke kan gi deg det så må du få det et annet sted. Så enten må han gå med på at du får deg en elsker, eller så må dere gå fra hverandre. Siden han ikke vil snakke om det så nytter det kanskje ikke å nevne terapi heller, vil jeg tro. Anonymkode: 6302a...b4d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Hva er mer viktig egentlig? Å pule eller å være sammen med mannen du elsker som også er far til dine barn? Anonymkode: ce83d...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er mer viktig egentlig? Å pule eller å være sammen med mannen du elsker som også er far til dine barn? Anonymkode: ce83d...dbf Tror nok det var litt mer enn å bare pule som er problemet i dette forholdet. Nærhet, kjærtegn og sex er veldig viktig i et forhold. Hvis den ene parten ikke er interessert i det så er premisset for forholdet borte og man er ikke kjærester, men venner. Jeg mener at sex, nærhet og kos er noe man kan forvente i et kjærlighetsforhold. Anonymkode: 6302a...b4d 9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #10 Skrevet 30. juni 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du ta et valg om enten å leve uten sex, gå fra han, eller snakke med han om at du trenger nærhet og kos og sex og om han ikke kan gi deg det så må du få det et annet sted. Så enten må han gå med på at du får deg en elsker, eller så må dere gå fra hverandre. Siden han ikke vil snakke om det så nytter det kanskje ikke å nevne terapi heller, vil jeg tro. Anonymkode: 6302a...b4d Det er grusomt å leve i et sexløst forhold, jeg gjør det selv, men jeg klarer virkelig ikke å forstå tankegangen med at «det ikke har noe å si hvem man har sex med, så lenge man har sex». Jeg vil ha sex med mannen min jeg, jeg savner nærheten med ankurat ham, og det er fullstendig uinteressant å skulle ha denne nærheten med en helt annen. Når jeg er kåt er det kun mannen min jeg er kåt på, jeg er jo ikke kåt på «hvem som helst». Da lurer jeg litt på hva man gjør i et forhold i utgangspunktet. Anonymkode: b6062...6ff 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #11 Skrevet 30. juni 2018 Husker dere tråden om dama som ikke ville ha sex mer enn én gang i uka? Hun fikk masse kjeft for at dette var for lite, og fikk beskjed om at hun ødela forholdet. Her er rollene byttet om, og situasjonen er mye mer ekstrem. Allikevel er det atter en gang dama som får skyldebøtta. Kjære, Ts. Dette er ikke normalt. Mannen din må enten ha et psykisk eller fysisk problem eller rett og slett mangle følelser for deg. Alle kan ha tørkeperioder, men det skal veldig mye til før det blir tørke i 2 år. Kan han være utbrent pga tre små barn? Kan han mangle testosteron? Uansett hva som grunnen, må det fikses opp i hvis dere skal ha et forhold. Dette forutsetter at han tar tak i problemene sine. Jeg tror du må starte med å ta en lang og god prat med han om dette. Det er sikkert tøft å gå fra hverandre med små barn, men dette ødelegger vel deg psykisk? Anonymkode: 35831...d75 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #12 Skrevet 30. juni 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke hatt sex på 2 år. Og før det gikk det også månedsvis mellom hver gang. Jeg holder på å klikke! Han er i midten av 40 årene. Jeg er noen få år yngre enn han. Vi har tre forholdsvis små barn. Jeg har prøvd å ta initiativet mange ganger, men blir bare avvist. Jeg har gitt opp å prøve mer. Han vil ikke, og han vil ikke snakke om det. Jeg vet at han ikke er utro. Det er helt helt dødt. Ingen sex, ingen kyss, ikke en klem en gang. Altså ingen form for nærhet. Jeg kjenner at jeg visner litt for hver dag 🙁 Vet ikke hvor jeg vil med dette.. men er det flere som har det sånn? Anonymkode: 976ea...df8 Kanskje du må finne ut hva det er som tenner han ? Jeg er mann selv og vet at det å måtte drive med praktiske gjøremål i hus og hjem, kontinuerlig ha barn/ungdom som renner inn dørene er en sexdreper. Huset blir ikke sett som et sted man kan ha sex, bare et sted man må rydde rydde og vaske vaske. Det er drittkjedelig. Føler på dette selv og ser at jeg og min kone trenger pusterom til å bare være oss to. Jeg vil anbefale dere å gjøre noe annet enn praktiske gjøremål sammen. Gå på kino sammen, kaffe sammen, dra på resturant, gå en tur sammen i skog og mark. Dere må finne hverandre igjen - dere to. Når dere først finner hverandre igjen og kommer bort fra hverdagens mas og jag kan dette fungere. Jeg tror hus og hjem for alltid vil bli forbundet med praktiske gjøremål, barneskrik og sånne ting, så det er ikke lett å koble ut dette. Anonymkode: 4e374...237 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #13 Skrevet 30. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er mer viktig egentlig? Å pule eller å være sammen med mannen du elsker som også er far til dine barn? Anonymkode: ce83d...dbf For et banalt svar, sex er mer en bare et knull, d handler om naturlige behov og få gi å få noe vakkert. Anonymkode: f08dd...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #14 Skrevet 30. juni 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde jeg ikke orket. Kan han være homofil? Tenner han ikke på deg? Har han helseproblemer?? Anonymkode: d11ab...7d4 Ville du spurt om homofili hvis det var ei dame? Anonymkode: ab510...416 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #15 Skrevet 30. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er grusomt å leve i et sexløst forhold, jeg gjør det selv, men jeg klarer virkelig ikke å forstå tankegangen med at «det ikke har noe å si hvem man har sex med, så lenge man har sex». Jeg vil ha sex med mannen min jeg, jeg savner nærheten med ankurat ham, og det er fullstendig uinteressant å skulle ha denne nærheten med en helt annen. Når jeg er kåt er det kun mannen min jeg er kåt på, jeg er jo ikke kåt på «hvem som helst». Da lurer jeg litt på hva man gjør i et forhold i utgangspunktet. Anonymkode: b6062...6ff Det var derfor jeg listet opp flere valg også. Fordi valget er enten å leve sexløst, gå fra eller ha en elsker. I mitt innlegg - og også i mitt hode - så tenkte jeg heller ikke "hvem som helst", men en man får kontakt med og en som kan dekke det følelsesmessige. Jeg vet ikke hva som funker for TS, jeg hadde nå bare gått for lenge siden. Uten den biten med kos/sex så er det et vennskap der "bare". Jeg kunne ikke bodd sammen med vennen min. (Eksen prøvde det da jeg ville gå, men jeg gikk fordi jeg ikke kunne bo sammen med en venn) Du blir kåt på mannen din og bare han, og det er jo fint og greit det, men hva gjør du når mannen ikke vil (eller kan) over tid? Du lever sånn selv sier du. Hva gjør du når du blir kåt og vil ha nærhet og kjærlighet og sex og så får du ikke tilfredsstilt de behovene? (Jeg lurer på det, for jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan det er å leve sånn) Anonymkode: 6302a...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #16 Skrevet 30. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker dere tråden om dama som ikke ville ha sex mer enn én gang i uka? Hun fikk masse kjeft for at dette var for lite, og fikk beskjed om at hun ødela forholdet. Her er rollene byttet om, og situasjonen er mye mer ekstrem. Allikevel er det atter en gang dama som får skyldebøtta. Kjære, Ts. Dette er ikke normalt. Mannen din må enten ha et psykisk eller fysisk problem eller rett og slett mangle følelser for deg. Alle kan ha tørkeperioder, men det skal veldig mye til før det blir tørke i 2 år. Kan han være utbrent pga tre små barn? Kan han mangle testosteron? Uansett hva som grunnen, må det fikses opp i hvis dere skal ha et forhold. Dette forutsetter at han tar tak i problemene sine. Jeg tror du må starte med å ta en lang og god prat med han om dette. Det er sikkert tøft å gå fra hverandre med små barn, men dette ødelegger vel deg psykisk? Anonymkode: 35831...d75 Jeg prøvde. men jeg fant ingen skyllebøtte her. Hvor i denne tråden mener du at dama får skyllebøtte? Jeg husker den tråden. Jeg tror kanskje at tråder blir besvart på forskjellige måter ut i fra hvilken posisjon man har selv når man starter en tråd. Hvis det hadde vært mannen i denne tråden som hadde skrevet at han ikke vil ha sex med kona si og ikke har hatt sex på to år, så hadde sikkert svarene vært annerledes. Anonymkode: 6302a...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #17 Skrevet 30. juni 2018 Første bud er at dere kan snakke om sex ts,føler virkelig med deg 💜han m å åpne seg og kontakte lege, typisk menn å lukke seg og så ser de ikke at de tilslutt ødelegger forholdet mtp slike problemer. Han har det nok tøft og føler seg lite mann,prøv å oppmuntre han å gå til lege,der er mye hjelp å få. Jeg lever selv uten pga syk mann og vet hvor vondt du har det,man vil så gjerne ha erotikk i forholdet til den man elsker,men hos oss er det en årsak hvor ingen medisin fungerer,men han kan bli bedre på sikt,det er min trøst,og vi kan snakke om problemet, og vi elsker hverandre og koser på andre måter. Vært lenge sammen. Sett av tid m mannen,få gjerne barnevakt og prat ut.lykke til 💜 Anonymkode: f08dd...a7e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #18 Skrevet 30. juni 2018 Jo han kan godt elske henne, potensproblemer rammer mange menn. Anonymkode: f08dd...a7e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #19 Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo han kan godt elske henne, potensproblemer rammer mange menn. Anonymkode: f08dd...a7e Spiller ingen rolle, det er ingen unnskyldning for å droppe nærhet og intimitet. Han kan da vel ha sex på flere måter som gjør godt for kona, og også mentalt, selv om det ikke innebærer penetrering. Anonymkode: 65ea3...e46
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #20 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spiller ingen rolle, det er ingen unnskyldning for å droppe nærhet og intimitet. Han kan da vel ha sex på flere måter som gjør godt for kona, og også mentalt, selv om det ikke innebærer penetrering. Anonymkode: 65ea3...e46 Det er jeg enig i, han kan ikke unngå problemet Anonymkode: f08dd...a7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå