Gå til innhold

Slankeoperasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har fått dårligere syn etter en slankeoperasjon? Er det vanlig?

Anonymkode: 6cb1e...8aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårligere syn, dårligere tenner, mye mindre energi. Utviklet FM og fatigue.

Mine 50 kilo mindre har kostet meg mye både i penger og dårligere helse.

Jeg kjenner flere som sliter med det samme.

Anonymkode: 04917...8e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har fått dårligere syn etter en slankeoperasjon? Er det vanlig?

Anonymkode: 6cb1e...8aa

Hvis du ikke allerede er medlem på face for slankeopererte, anbefaler jeg deg å melde deg inn der. I den gruppa får du masse informasjon fra folk som er operert om tiden før og etter operasjon. Der vil du oppleve å få svar, både fra de som har positive erfaringer, men også fra de som har negative erfaringer, og de som har opplevd komplikasjoner. 

Her på KG kan du nesten regne med at tråden snart blir kuppa av motstanderne av slankeoperasjoner, de som mener at å slanke seg er enkelt og noe alle burde klare ved å kutte ned på matinntaket og trene mer. 

Anonymkode: e354a...08e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårligere syn, dårligere tenner, mye mindre energi. Utviklet FM og fatigue.

Mine 50 kilo mindre har kostet meg mye både i penger og dårligere helse.

Jeg kjenner flere som sliter med det samme.

Anonymkode: 04917...8e5

Veldig synd at du fikk så mange plager etter slankeoperasjonen. Vet jo at de ulike typene operasjoner kan gi ulike plager i ettertid. Hvilken operasjon tok du? Er det lenge siden? Er du kvitt plagene, eller vil du ha de resten av livet? Håper jo for din del at du har det mye bedre. 

Man vet jo at det er en viss risiko med alle operasjoner man tar, og noen er uheldig og får mange plager og komplikasjoner mens andre igjen ikke får noen plager. 

Mht plager og komplikasjoner, så må man også veie opp hvilke plager og komplikasjoner man kan få ved å være kraftig overvektig, for det er nettopp kraftig overvektig de er de som opereres. De er liksom ikke bare litt overvektig. 

Kjenner du noen som ikke har fått plager/ komplikasjoner i ettertid eller har alle du kjenner plager?

Angrer du på operasjonen? Skulle du helst fortsatt ha vært overvektig? 

Anonymkode: e354a...08e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...