AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Jeg er på ferie i Sverige og oppdaget for noen dager siden at jeg har fått soppinfeksjon... siden jeg er på campingferie kunne jeg tenkt meg diflucan, men det selges vissnok ikke reseptfritt i Sverige. Jeg måtte derfor ty til den noe ukjente (for meg) Pevaryl vaginator. Jeg tok denne tirsdag kveld før leggetid. Morgenen etter så det ut som om halve vaginatoren bare datt ut. Symptomene var så og si borte, så noe effekt har den hatt. Onsdag og torsdag var grei, men i dag har jeg hatt økt utflod som er hvit og så og si luktfri. Det ser ut som utflod ved sopp, men har en litt annerledes «konsistens». Andre som har brukt Pevaryl og har erfaringer med dette? Hvor lenge går det før man får «full effekt», og den er ute av systemet? Siden jeg oppdaget Diflucan har jeg ikke brukt Canesten o.l., så jeg føler meg helt clueless... Hilsen en frustrert camper :) Anonymkode: 8ecf5...4cc
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Jeg sleit med soppinfeksjoner for en tid tilbake. Da syntes jeg Pevaryl var mye bedre enn Canesten. Fordi jeg blir tørr når jeg får sopp, ikke den karakteristiske klumpete utfloden. Så Canesten løser seg ikke opp hos meg, men kommer ut hel. Pevaryl smelter mer, så den løser seg opp. Jeg har ikke opplevd at den har falt ut, men kommet ut som ligner tykk hvit utflod etter et par dager. Kløen har hos meg vært borte etter et par dager. Om du ikke klør lenger eller har andre symptomer så har den vel fungert. *også heter det vagitorie, ikke vaginator* Anonymkode: 0588c...e84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå