Gå til innhold

Hvordan legge på seg?

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Jeg går på candidadiett, og spiser ikke sukker, gjær, melk eller hvetemel... Og etter bare et par uker raste jeg ned 5 kg. 5 kg jeg ikke trengte å miste iom at jeg allerede hadde gått ned 5 kg etter at jeg ble syk :(

I fortvilelse kjøpte jeg weight gainer og føk opp 5 kg igjen, men så stoppet det helt opp... Hvordan skal jeg klare å få på meg et par kilo til? Jeg kan ikke trene styrke dessverre, eller noen form for trening... ellers hadde jeg jo hatt svaret der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo fortsette med weight gainer og i tillegg spise masse proteinrik mat som egg, kjøtt, fisk osv. Sikkert lurt å spise mye frukt og grønt også. Du trenger jo karbohydrater også. Hva med å spise havregrøt til frokost, med rosiner og honning på. Vet ikke om du legger på deg av det da. Nøtter er jo næringsrikt og godt. Kanskje du skulle spise litt av det. Må legge til at dette ikke er noe "fagsvar". Bruker bare min sunne fornuft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

sukk, alt dette gjør jeg jo... Jeg tror jeg bare har veldig høy forbrenning, og når jeg ikke kan spise feit mat og trene styrke så er det vanskelig. Men takk for tips i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Honning og rosiner er jo også sukker, om enn i en annen form...

Mitt råd er som før: fortsett med Gainer; sjekk om du kan blande ut i soya- eller rismelk. Få i deg masse proteiner (egg, kylling, fisk (gjerne fet fisk; laks og makrell), bønner, tofu osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
lurer på hvor finner man denne dietten???????

candida-dietten mener du? den har jeg fått av en lege på balderklinikken. men det ligger jo ute på nettet også hvis du søker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente19aar_

candida-dietten mener du? den har jeg fått av en lege på balderklinikken. men det ligger jo ute på nettet også hvis du søker :)

Okey takk god bedring :D :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente19aar_
Det er ingen slankekur' date=' hvis det er det du tenker på[/quote']

jeg har sett at folk bruker det som det da. hva er det mot da da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Candida er en gjærsopp som alle har i tarmen. Hos enkelte kan den føre til sykdom, og candidadietten har som hensikt å utrydde soppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...