AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Jeg føler meg rådløs. Har vært innlagt på prykiatrisk avdeling. Har vært det lenge og kommer til å måtte være det lenge. Akkurat nå vil jeg bare hjem, men jeg vet det egentlig ikke blir noe bedre hjemme. Ingenting gir meg glede eller motivasjon. Jeg ser ingen lys i fremtiden. Hva gir dere håp? Hvordan føler dere glede og lyst? Noen som har kommet seg ut av avgrunnen? Anonymkode: d3cce...cc1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Ja, jeg er kun 26 år og hatt helseproblemer siden jeg var 17. Hver gang jeg blir bedre, får jeg noe nytt. Det ødelegger motivasjonen helt hver gang da jeg på grunn av f.eks en operasjon må avbryte studier og alltid starte på nytt. Jeg har ingen venner, men en fantastisk familie. Å være mye for meg selv har lært meg å, ja, faktisk være for meg selv - alene, og finne glede og moro i det. Jeg bruker dagene på å tegne/male, skrive dagbok, lese og være ute i naturen. Jeg blir ikke motivert av mennesker jeg ser og møter, men finner det andre steder. Det viktige er å få tankene på rett veg sånn at du klarer å se det som faktisk er, hvor fint du har det/KAN FÅ DET! Anonymkode: 2c0ef...315 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er kun 26 år og hatt helseproblemer siden jeg var 17. Hver gang jeg blir bedre, får jeg noe nytt. Det ødelegger motivasjonen helt hver gang da jeg på grunn av f.eks en operasjon må avbryte studier og alltid starte på nytt. Jeg har ingen venner, men en fantastisk familie. Å være mye for meg selv har lært meg å, ja, faktisk være for meg selv - alene, og finne glede og moro i det. Jeg bruker dagene på å tegne/male, skrive dagbok, lese og være ute i naturen. Jeg blir ikke motivert av mennesker jeg ser og møter, men finner det andre steder. Det viktige er å få tankene på rett veg sånn at du klarer å se det som faktisk er, hvor fint du har det/KAN FÅ DET! Anonymkode: 2c0ef...315 Hvor starter du? Hvordan får du deg selv til å finne på ting? Hvordan vet du at det hjelper? Hvordan får ma tankene på rett kjør? Har snakket med flere leger og psykologer enn jeg kan telle, men ingen vet hva de skal anbefale meg. Anonymkode: d3cce...cc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå