Gå til innhold

Tinder Bio mann...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva jeg som mann bør skrive på min tinder bio? Jeg er i midten av 30 årene, og ønsker oppriktig en kjæreste, men jeg ønsker ikke å fremstå som desperat. Jeg er ingen player, eller en type som sjekker opp damer på byen... aldri vært det og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg har ingen barn, jeg har en liten hund, glad i å trene, spise sunt, og har master utdanning. Jeg vil tro damer på 30+ er ute etter andre ting en menn om er 29- og yngre, siden vi er på forskjellige plasser i livene våre. Sukker.no og match.com føltes som å være på gamlehjem :p, Tinder gjør at man kanskje føler seg mer ungdommelig, men er klar over at jeg er gammel 🙄

Anonymkode: 649df...c2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva som er gammelt med å være under halvveis i livet? Hvis du hadde hatt en sånn holdning irl så hadde jeg mista interessen tror jeg... 

Du kan skrive alt det du har nevnt av interesser og personlig info, men i mye kortere trekk, uten å forklare ting i detalj eller å nedverdige noen (noen menn gjør det, f.eks at man skal glemme å sveipe ja hvis man er vegetarianer/feminist/stygg/usunn/osv)

Anonymkode: a797c...b99

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er gammelt med å være under halvveis i livet? Hvis du hadde hatt en sånn holdning irl så hadde jeg mista interessen tror jeg... 

I dating gamet er man jo gammel når man er i midten av 30 årene... er jo fra man er 16 -25 folk er mest på med dating. Så er det dem som ikke greier å finne seg noen\eller som går ut av et dårlig forhold som er utskuddene. Handler ikke om at jeg ser på meg selv som gammel, mange fordeler med å være eldre og slippe alle bekymringene man hadde i ungdomstiden, men å skulle finne seg en seriøs partner i min alder synes jeg virker veldig vanskelig

Anonymkode: 649df...c2d

Skrevet (endret)
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer på hva jeg som mann bør skrive på min tinder bio? Jeg er i midten av 30 årene, og ønsker oppriktig en kjæreste, men jeg ønsker ikke å fremstå som desperat. Jeg er ingen player, eller en type som sjekker opp damer på byen... aldri vært det og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg har ingen barn, jeg har en liten hund, glad i å trene, spise sunt, og har master utdanning. Jeg vil tro damer på 30+ er ute etter andre ting en menn om er 29- og yngre, siden vi er på forskjellige plasser i livene våre. Sukker.no og match.com føltes som å være på gamlehjem :p, Tinder gjør at man kanskje føler seg mer ungdommelig, men er klar over at jeg er gammel 🙄

Anonymkode: 649df...c2d

Det der er alltid vanskelig.

En dame vil alltid spørre seg spørsmål som: Ønsker han seg barn/ikke barn? Kan han tenke seg å flytte hit jeg bor? Hva gjør at han er ute på sjekkemarkedet nå? Hva er hans livssyn? Liker han ta seg en fest? Blir han sørpe full eller han han kontroll på seg selv.

Det kan og lett bli kjedelig hvis det blir et gerenelt oppgulp tenker jeg.  Har du egen leilighet/hus?

Hva slags type dame du ønsker deg er også viktig for dette går begge veier. Hvordan tenker du deg at hverdagen deres skal være? Hva skal dere gjøre og finne på sammen?

Damer med barn fra før kan være en utfordring. Damer med barn ønsker gjerne at du skal få en farsfølelse for dette barnet, men det tror jeg er vanskelig om man ikke er biologisk far.


Når du sier turer i skog og mark, gå mer i detaljer og legg gjerne ut bilder av hvor du har vært i skog og mark.
Hva liker du å trene og hvor ofte trener du? Hva slags type rase er hunden din, hvor gammel er den, hva heter den, hva liker og liker den ikke? Er den snill med andre dyr/mennesker.


Damer vil gjerne ha gode profilbilder både av ansikt og kropp i naturlige omgivelser.

Lykke til !


 

Endret av blinkskuddet
Gjest Minesveiper
Skrevet

Bildene du tar og velger har betydelig mer å si enn profilteksten du skrever. 

AnonymBruker
Skrevet

Gammel i 30-årene? Det er ganske spesielt å mene det. Du kan ikke kalle deg gammel før du er 70, så du har fortsatt 40 år igjen før du er der. Jeg er i begynnelsen av 20-åra og dater en jeg møtte via Tinder som er 30. Synes ikke han er noen gamling jeg da. Synes bildene er det viktigste. De bør vise hva man interesserer seg for, og ha med hunden på bildet. I tillegg bør du ha bilder der man tydelig ser fjeset ditt og uten solbriller. Jobb og utdanning bør virkelig være med, og det skal automatisk komme opp om man har det på facebook, hvis ikke kan man skrive inn selv. 

Anonymkode: baf10...f94

AnonymBruker
Skrevet

Syns du har med en god del ting i HI som er ærlig og taler til din fordel. Må omskrives og kuttes litt da men..

Anonymkode: f88d9...f3e

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du har med en god del ting i HI som er ærlig og taler til din fordel. Må omskrives og kuttes litt da men..

Hvordan ville du skrevet det?

 

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel i 30-årene? Det er ganske spesielt å mene det. Du kan ikke kalle deg gammel før du er 70, så du har fortsatt 40 år igjen før du er der. Jeg er i begynnelsen av 20-åra og dater en jeg møtte via Tinder som er 30. Synes ikke han er noen gamling jeg da. Synes bildene er det viktigste. De bør vise hva man interesserer seg for, og ha med hunden på bildet. I tillegg bør du ha bilder der man tydelig ser fjeset ditt og uten solbriller. Jobb og utdanning bør virkelig være med, og det skal automatisk komme opp om man har det på facebook, hvis ikke kan man skrive inn selv. 

70 år så er man jo oldis:) Når man er over 20 årene så er man ung voksen i allefall, og i en alder der 90% er i forhold og har fått barn etc. Er jo slik at man i denne alderen også ser styggere ut en man gjør i 20 årene som gjør at det er vanskeligere å få interesse fra det motsatte kjønn

Anonymkode: 649df...c2d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Minesveiper skrev:

Bildene du tar og velger har betydelig mer å si enn profilteksten du skrever. 

Har du noen tips til hva som har funket for deg? Ser du bra ut eller midt på treet?

Anonymkode: 649df...c2d

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du skrevet det?

 

70 år så er man jo oldis:) Når man er over 20 årene så er man ung voksen i allefall, og i en alder der 90% er i forhold og har fått barn etc. Er jo slik at man i denne alderen også ser styggere ut en man gjør i 20 årene som gjør at det er vanskeligere å få interesse fra det motsatte kjønn

Anonymkode: 649df...c2d

Du vet at gjennomsnittsalder for å få barn er over 30 år nå, sant?

Menn i 30-årene har ofte en mye mer voksen sjarm enn i 20-åra. Ikke alle foretrekker å være sammen med en babyface. Slutt å lengt tilbake til 20-åra, for du er så gammel du er uansett hva du gjør og du blir ihvertfall ikke yngre for hver dag akkurat. Det er ihvertfall ikke attraktivt med menn i 30-åra som skulle ønske de fortsatt var gutter fordi de er det fortsatt i hodet. Kom deg over det stadiet. 

https://tidsskriftet.no/2015/03/sprakspalten/de-gamle-er-eldst-eller-bare-eldre

Mens eldre er definert som mennesker mellom 60 – 74 år, er mennesker ≥ 75 år definert som gamle (4).

Anonymkode: baf10...f94

  • Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du noen tips til hva som har funket for deg? Ser du bra ut eller midt på treet?

Anonymkode: 649df...c2d

Sure. Er helt normal, men har tatt mange bilder og valgt de hvor jeg ser best ut. Prøver å treffe en bestemt målgruppe. og bruker bildene samt profiltekst til å treffe målgruppen. Bruker jeg en boost blir jeg likt av alle slags damer, attraktive og helt normale. Profilen min er ikke god nok til å klare seg uten boosts selv om jeg får en og annen match uten. Mulig jeg prøver å endre den litt for å se om det er noen type bilder som funker bedre, får se. 

  • 5 måneder senere...
Skrevet
On 6/29/2018 at 10:48 PM, AnonymBruker said:

Jeg lurer på hva jeg som mann bør skrive på min tinder bio? Jeg er i midten av 30 årene, og ønsker oppriktig en kjæreste, men jeg ønsker ikke å fremstå som desperat. Jeg er ingen player, eller en type som sjekker opp damer på byen... aldri vært det og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg har ingen barn, jeg har en liten hund, glad i å trene, spise sunt, og har master utdanning. Jeg vil tro damer på 30+ er ute etter andre ting en menn om er 29- og yngre, siden vi er på forskjellige plasser i livene våre. Sukker.no og match.com føltes som å være på gamlehjem :p, Tinder gjør at man kanskje føler seg mer ungdommelig, men er klar over at jeg er gammel 🙄

Anonymkode: 649df...c2d

Jeg er selv mann på 40. Jeg tror det viktig å være oppmerksom på at Tinder tiltrekker seg en spesiell gruppe mennesker og ikke nødvendigvis favner hele spekteret. Jeg velger her å påstå at Tinder ikke nødvendigvis er stedet man ser etter en kjæreste eller ektefelle.

Et oppriktig forslag fra min side er å f.eks. finne aktiviteter du kan gjøre sammen med ulike interessegrupper som f.eks. agilitytrening og se om det der er damer som deler din interesse for hund. Eventuelt crossfittrening eller gruppetrening hvor du også kan finne en potensiell partner.

Damer senker raskere ned guarden og eventuell motstand mot sjekking om dere deler en felles interesse. Over kort tid har dere delt artige opplevelser sammen, kjemiske bånd er allerede til stede og det er lettere å ta de videre stegene.

Anonymkode: f798f...2d1

Skrevet

Jeg tror ikke du trenger mer opplysninger enn det som kommer frem i teksten i HI. (Det høres ut som en normal og seriøs mann👍)

Anonymkode: f88d9...f3e

Skrevet
På 29.6.2018 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva jeg som mann bør skrive på min tinder bio? Jeg er i midten av 30 årene, og ønsker oppriktig en kjæreste, men jeg ønsker ikke å fremstå som desperat. Jeg er ingen player, eller en type som sjekker opp damer på byen... aldri vært det og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg har ingen barn, jeg har en liten hund, glad i å trene, spise sunt, og har master utdanning. Jeg vil tro damer på 30+ er ute etter andre ting en menn om er 29- og yngre, siden vi er på forskjellige plasser i livene våre. Sukker.no og match.com føltes som å være på gamlehjem :p, Tinder gjør at man kanskje føler seg mer ungdommelig, men er klar over at jeg er gammel 🙄

Anonymkode: 649df...c2d

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv mann på 40. Jeg tror det viktig å være oppmerksom på at Tinder tiltrekker seg en spesiell gruppe mennesker og ikke nødvendigvis favner hele spekteret. Jeg velger her å påstå at Tinder ikke nødvendigvis er stedet man ser etter en kjæreste eller ektefelle.

Et oppriktig forslag fra min side er å f.eks. finne aktiviteter du kan gjøre sammen med ulike interessegrupper som f.eks. agilitytrening og se om det der er damer som deler din interesse for hund. Eventuelt crossfittrening eller gruppetrening hvor du også kan finne en potensiell partner.

Damer senker raskere ned guarden og eventuell motstand mot sjekking om dere deler en felles interesse. Over kort tid har dere delt artige opplevelser sammen, kjemiske bånd er allerede til stede og det er lettere å ta de videre stegene.

Anonymkode: f798f...2d1

Er dame, 40+ og på Tinder (etter et langt ekteskap). Kan stort sett gå på så mange dater jeg har tid og lyst til. Samtlige av de menn jeg har blitt kjent med (snakket med i appen eller møtt for en date eller flere), har virket som bra, solide, hyggelige mennesker, som alle sammen har ønsket seg faste forhold. Nå har jeg trukket meg så langt, delvis fordi jeg ikke har hatt så hast som dem og til tider har følt meg litt overrumplet, eller jeg har likt dem godt, men ikke følt riktig type kjemi. 

Så; min erfaring ift Tinder, både gjennom å være der selv og av det jeg hører fra andre, er at det absolutt er et sted mange leter etter kjæreste. 

Jeg ville definitivt skrevet noe om meg selv, interesser, at du ønsker deg kjæreste, hva du brenner for. Ha litt ulike bilder (ikke bare sport), og ikke masse drikkebilder. 

Og når du blir kjent med noen; ikke snakk om at du føler deg gammel. Jeg datet en fyr som ofte nevnte det. Han var to år eldre enn meg og fikk meg til å føle meg gammel selv om han ikke sa det om meg. Og når man dater vil man føle seg ung og sexy, også når man er voksen :) 

 

Anonymkode: 6d3ae...f40

  • Liker 1
Skrevet
På 30.6.2018 den 12.35, blinkskuddet skrev:

Det der er alltid vanskelig.

En dame vil alltid spørre seg spørsmål som: Ønsker han seg barn/ikke barn? Kan han tenke seg å flytte hit jeg bor? Hva gjør at han er ute på sjekkemarkedet nå? Hva er hans livssyn? Liker han ta seg en fest? Blir han sørpe full eller han han kontroll på seg selv.

Det kan og lett bli kjedelig hvis det blir et gerenelt oppgulp tenker jeg.  Har du egen leilighet/hus?

Hva slags type dame du ønsker deg er også viktig for dette går begge veier. Hvordan tenker du deg at hverdagen deres skal være? Hva skal dere gjøre og finne på sammen?

Damer med barn fra før kan være en utfordring. Damer med barn ønsker gjerne at du skal få en farsfølelse for dette barnet, men det tror jeg er vanskelig om man ikke er biologisk far.


Når du sier turer i skog og mark, gå mer i detaljer og legg gjerne ut bilder av hvor du har vært i skog og mark.
Hva liker du å trene og hvor ofte trener du? Hva slags type rase er hunden din, hvor gammel er den, hva heter den, hva liker og liker den ikke? Er den snill med andre dyr/mennesker.


Damer vil gjerne ha gode profilbilder både av ansikt og kropp i naturlige omgivelser.

Lykke til !


 

Jeg må kommentere dette. Jeg har barn selv og om jeg treffer en så vil jeg aldri forvente at han skal få farsfølelser for mine barn. De HAR en far.  Men... klart det vil være mer utfordring å date noen med barn, det må en jo ta med i betraktningen.

Ang, hva en skal skrive om på en tinder bio så hold det kort er mitt råd. 

Anonymkode: 4ad7b...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...