AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Hei. Var til operasjon for noen dager siden, fjernet endometriose osv. I ettertid har jeg store problemer med å få i meg mat og drikke. Det er akkurat som om magen vrenger seg med en gang jeg får i meg næring, det kjennes ut som starten på spysyken der alt vrir seg innvendig før oppkastet kommer. Har noen her hatt det på samme måte? Jeg har ikke feber og vil ikke tro det er noe alvorlig, men det er jo ett problem at jeg har fått i meg 2 små rundstykker på 5 dager. Disse luftsmertene etter operasjonen er over, så det er ikke det som er problemet hvertfall. Smertene kommer fra tarmen mener jeg på og de er der også når jeg beveger meg. En slags verk. Anonymkode: e19ae...ca7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Kjøp næringsdrikker på apoteket først og fremst. Nutridrink Multi fiber fra nutrica er det beste siden den inneholder alt man trenger. Du har nok vondt fordi du ikke spiser. Anonymkode: 9427a...1de
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Ja det kan hende, det tenkte jeg ikke på. Men jeg er generelt dårlig på matinntak. Spiser som regel kun middag, eventuelt yoghurt til frokost og ingenting mer. Om jeg trener og slikt spiser jeg banan eller havregrøt i tillegg.. forstår derfor ikke hvorfor det skal være vondt nå etter operasjonen med lite mat når kroppen egentlig er vandt med det fra før av 😫 Anonymkode: e19ae...ca7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå