Gå til innhold

hvilke gode handlinger har du gjort idag?

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Stekt vafler til barna og mannen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurélie
Skrevet

Har vel ikke gjort så mye av gode gjerninger idag, men stilte spørsmålet "Hvordan har du det" til to personer, ansikt til ansikt, og gav inntrykk av at jeg var villig til å høre på hva de hadde å svare, uten å stresse. Det teller vel litt :)

Skrevet

Si det... Gikk på overraskelsesbesøk og det ble tatt godt i mot. Det ble jo sånn sett en god gjerning begge veier.

Ellers har jeg lovt at 14 årinngen skal få yndlingsmiddagen - det blir jo en god gjerning, men vi spiser ikke før senere.

Gjest Jente, 34
Skrevet

Gode gjerninger?

Jeg er da ikke den barmhjertige samaritan eller altruistisk.

Hva er dette, Kindergarten, 4H, speideren, indremisjonen..? :o

Jeg bruker dagene på meg selv og mine egne behov. Så gjør jeg "gode gjerninger" for samfunnet gjennom mine arbeidsdagsverk på jobben. Jeg bidrar til BNP og til at hjulene går rundt.

Vi har Frelsesarmeen, Røde Kors, Amnesty og andre spesielt interesserte til å ta seg av de gode gjerningene da.

Hadde vi fått rikelig betalt for det så kanskje.

Gjest skindeep
Skrevet

I dag kokte jeg kaffi til min kjære. Det synest jeg er en god gjerning, med tanke på at siden jeg var gravid har jeg ikke greid kaffi lukt!

Gjest *Fiona*
Skrevet
Så gjør jeg "gode gjerninger" for samfunnet gjennom mine arbeidsdagsverk på jobben

Med mindre du jobber med humanitære oppgaver (noe sier meg at det gjør du ikke :roll: ) så jobber du vel for å opprettholde egen levestandard og - igjen - ta deg av egne behov...

God ting idag; laget frokost til en god venninne ;-) (noe jeg ville synes det var i overkant pompøst å leie inn Amnesty til å gjøre...)

Skrevet
Gode gjerninger?  

Jeg er da ikke den barmhjertige samaritan eller altruistisk.

Hva er dette, Kindergarten, 4H, speideren, indremisjonen..?  :o  

Jeg bruker dagene på meg selv og mine egne behov. Så gjør jeg "gode gjerninger" for samfunnet gjennom mine arbeidsdagsverk på jobben. Jeg bidrar til BNP og til at hjulene går rundt.  

Vi har Frelsesarmeen, Røde Kors, Amnesty og andre spesielt interesserte til å ta seg av de gode gjerningene da.  

Hadde vi fått rikelig betalt for det så kanskje.

:kvalm:

Jeg er ikke spesielt prektig, men mennesker som deg som er så totalt blottet for empati gjør meg KVALM.

Gjest skindeep
Skrevet

enig med brunhilde!

fy og fy :fy:

Gjest Jente, 34
Skrevet

Hvorfor er det Fy?

Alle kan ikke fly rundt og være empatiske til enhver tid.

Noen av oss må faktisk jobbe og bruke den lille tiden som er igjen på oss selv.

Jeg gir penger til Bangladesh. Det får holde.

Gjest skindeep
Skrevet

Lille tiden som er igjen? av hva?

Og går virkelig jobb foran alt? til og med å gjøre en god gjerning?

Trenger ikke slutte å jobbe for å gjøre noen andre glad vet du!

Du kan godt kombinere det. Gå inn til sjefen din en dag og fortell hvor nydelig han/hun var den dagen.

Da har du gjort en god gjerning pluss at du har vært på jobb!!!!!

hvem sa noe om at du måtte ta på deg frivillighets abreid nedi afganistan for å gjøre en god gjerning?

Gjest Gjesta
Skrevet

Ok..siden mange andre av dere ikke har gjord en god gjerning i hele dag, føler jeg meg som Mor Theresa...siden jeg har gjort følgende...:

Hjulpet 12 eldre ..(jobber på sykehjem og bare det er nok til å få tittelen helgen :ler: )

Overrasket min mor med yndlingsgodteriet hennes

inviterte ei venninne på taco..på tirsdag...også...ja...stor mere kan jeg ikek skryte av i dag.. :rosaengel:

Gjest *Fiona*
Skrevet
Alle kan ikke fly rundt og være empatiske til enhver tid.

Trodde faktisk du var seriøs i første innlegget, selv om jeg stusset litt.

Men nå er jeg temmelig sikker på at du er en 17 år gammel gutt som morer deg med å provosere. Jeg har såpass tro på folk at jeg ikke tror det er mulig å være så lavmåls.

Slå deg løs... :roll:

Gjest Gjestus
Skrevet

Idag har jeg smurt matpakke til mannen og laget han og barna nydelig frokost. Også har jeg sovet en liten lur og nå surfer jeg internettet. (god egenpleie)

Og dagen er fortsatt ung...

.God ting idag; laget frokost til en god venninne (noe jeg ville synes det var i overkant pompøst å leie inn Amnesty til å gjøre...)

hehehe,morsomt. Syns jeg ser du leie inn Amnesty..

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har kjøpt en gave til exn min, som jeg vet han blir glad for.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Det er litt tidlig paa dagen, men jeg er alltid hjelpsom, en skikkelig speider jente :gullengel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...