Gå til innhold

Noen kvinner her som er utro?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er samboer med en fin fyr, vært sammen i mange år. Jeg lå med han en gang før jeg gjorde det slutt med min eks. 

Nå etter mange år har vi mistet nyforelskelsen og spenningen, og jeg driver å sexter med en fyr på Instagram som jeg kjenner fra tidligere. Jeg vet at hadde jeg møtt han hadde vi hatt sex. 

Men hvorfor klarer jeg ikke å holde meg på matta? Flere som er utro her inne, har dere blitt fersket ? 

Anonymkode: 97e5a...77a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro mot eksen min for noen år siden. Jeg hadde mistet følelsene for han, samtidig som jeg hadde fått tilbake kontakten jeg hadde med min tidligere flamme som jeg aldri mistet følelsene for. Jeg gjorde det slutt med eksen min etterpå og ble sammen med flammen min. 

Jeg angrer veldig på at jeg ikke gjorde det slutt med eksen min først. Det var første og siste gangen jeg var utro, skammer meg enda. 

Anonymkode: da55c...c24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har vært utro flere ganger når jeg var i forhold. Er nå singel, etter å ha innsett at jeg ikke er skapt til å leve monogamt.      Ikke alle er skapt til å være A4.

Anonymkode: ca664...00c

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, flere ganger.

elsker typen  men alikevell så gjør jeg det uten problem

Anonymkode: 88dd7...81f

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor klarer jeg ikke å holde meg på matta? 

Anonymkode: 97e5a...77a

Du er rett og slett bare et dårlig menneske. 

Anonymkode: 47044...83c

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, flere ganger.

elsker typen  men alikevell så gjør jeg det uten problem

Anonymkode: 88dd7...81f

Håper han finner ut av det og kaster deg ut. 

Gjest Stella Rose
Skrevet

Gjør det slutt og fortell sannheten, han fortjener bedre.

Skrevet (endret)

Nei, syns det er en uting.

Hvis man ikke elsker den man er sammen med, og ikke vil ha sex med personen....hvorfor skal man da sitte å tviholde på den personen og samtidig ha seg med noen andre? Aldri skjønt poenget. Gi slippnhvis du ikke vil ha den du er sammen med, så har den andre parten også mulighet til å finne seg en annen, og ingen blir sittende med bitre og utrolig vonde følelser som bedrageri/utroskap vil gi.

Endret av Helado
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om de som er utro er skrudd sammen på en annen måte enn de som ikke gjør det? Eller at de rett og slett ikke har samvittighet eller bare er ekstremt egoistiske? Den oppførselen ser vi jo hos folk utenfor soverommet også.

Andre igjen er kanskje bare veldig flinke til å rasjonalisere og rettferdiggjøre sin egen rett til å være utro:

"Det er bare sex."

"Han er så fraværende."

"Han har lagt på seg."

Osv

Anonymkode: c288d...f85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro (hadde ikke sex..  Men det gikk fortsatt for langt, synes jeg). Det skjedde etter noen år i et kaldt og vanskelig forhold med mye problemer. Der jeg ikke lengre følte han var glad i meg, satte pris på meg eller hadde lyst på meg.

Kommer aldri til å være utro igjen. Aldri. Aldri. Aldri. 

Om jeg finner meg en ny kjæreste så skal jeg være trofast til jeg dør. Utroskap er ikke noe jeg ønsker. Jeg vil ikke egentlig være en sånn person. Jeg synes det jeg gjorde var forferdelig og jeg kommer alltid til å tenke tilbake på det med sorg og skam. Ikke bare utroskapet. Med forholdet jeg var i på den tida.

Anonymkode: 459c5...f2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...