Gå til innhold

Ung mann date eldre dame?


Blime

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 22 år gammel gutt og jeg tenner på eldre kvinner. Jeg vet ikke hva det kommer av men tror det var en film jeg så da jeg var liten der en ung gutt hadde sex med en eldre kvinne, og ble skikkelig kåt ev den sexscenen.. da var jeg jo ung selv. Min mor har jo også fler venniner som jeg syntes er veldig pene

Med eldre damer mener jeg ca dobbelte av alderen min, pluss minus. Det er jo utrolig mye pene damer som er 40+, og jeg vet ikke hva det er men jeg syntes de er mer spennende enn de på alderen min..

Men, jeg sliter med å få kontakt med noen.. jeg vet ikke hvor jeg skal lete, og jeg er dårlig på å sjekke opp damer på byen. 

Er det noen sider på nettet jeg kan bruke? Virker tinder? Eller anbefales det bare å gå ut på byen å se etter noen? Blind date? Er det noen her inne som vil møtes? Jeg aner ikke hva jeg skal, så hvis noen har tips eller erfaring selv så vil jeg gjerne ha tips og råd

Jeg trener, ser grei ut, kler meg bra, har jobb, bil og venner. Så jeg tror det er mulig å finne det jeg leter etter. Jeg må bare vite hvor jeg skal lete, og hva jeg skal gjøre..

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du bare ute etter en eldre dame for å ha sex, så fungerer sikkert Tinder, kanskje Cupido eller noe som heter libertin.no

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 40 som kunne tenkt meg et eventyr med en yngre mann. Har du litt sjarme kan du godt prøve deg på byen, men du må ikke virke umoden eller lite dreven. Ha selvtillit! Vær litt frempå, vis at du syns hun er vakker, og vis tydelig at du er tilgjengelig. Det er ikke så kult å være eldre kvinne som tror at hun har sjans på en 25-åring, men som blir sett på som ei gammel røy. Derfor kan det være litt vanskelig å få damene på kroken om du ikke er tydelig i hva du vil. Vær diskré, men tydelig. 

Anonymkode: 79f95...f88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svar og mange gode tips! 

Er det mange som er ute etter noe med yngre menn eller er det ikke så mange som jeg kanskje tror? 

Vil jeg bli "dritet ut" hvis jeg prøver meg på ei som syntes det er teit at jeg prøver meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da og alle kvinner har en våt fantasi om Brad pitt også(eller andre ting som pirrer i tankene). Det betyr ikke at det er reellt. Modne kvinner vil ikke kaste bort tid på å ligge med en uerfaren unggutt som kommer etter 4 min. Ikke alle fantasier er ment å spilles ut irl :) Get over it :)

Anonymkode: 7ada9...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kort greie med en som var 15 år yngre da jeg var midt i 30 åra. Var ikke alderen som var utløsende, men kjemien oss i mellom. Vi kjente hverandre godt. Kunne helt ærlig ikke hatt sex med en så mye yngre mann igjen. 

Anonymkode: e12e4...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...