Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om hvordan dette året har vært og kommer til å bli. Anette

Anonymkode: 5e6df...324

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du ikke hvordan året har vært ? :klo:

Anonymkode: 8fd6a...e72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ingen her som kan spå deg. 

Slike "klarsynte" er jo selvfølgelig bare sludder og vås... 

Anonymkode: b75fb...8be

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som du skal ta en avgjørelse, og at du sliter litt med å bestemme deg for noe. Kan det være at du er i en litt vanskelig situasjon med en mann ila juli og august? Eller er det forandring i feks jobb situasjon? Noe "brytes opp"

Senere mot jul; Ellers så ser jeg at det er en dame som har penger her, mulig det er deg. Og det er en dame med bestemt stemme som har en beskjed. Det er også fokus på penger og familie. Kan være du føler det litt "blah" og sliten i desember.

Anonymkode: 7f2b5...39e

AnonymBruker
Skrevet

Du treffer godt. Jeg har en følelse for at det er noe i det du sier.. tusen takk

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldingen :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tørr å gi meg fødselsdato + fødselstidspunkt så kan jeg spå deg. :)

Anonymkode: e2a6c...392

Gjest Konditorfrue
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du opp noe på meg om det neste året.gift.46 år,dame,navnet mitt begynner på a.

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært tungt men det vil bli bedre fra høsten. Løse tråder smaler seg. Jeg får opp noe med en rød bil som kjører, er det en bekymring du har hatt? Isåfall ser jeg at det vil ordne seg. Føler ikke det har med jobb å gjøre. Får opp at du er en del alene men hiv deg på ting, selv om det kan virke trått i starten har du godt av det (å være sosial for din egen del). Venner/ som alltid trenger hjelp har en tendens til å henge seg på deg ser jeg. Du har stor ansvars følelse. Men du har også noen positive og aktive folk i livet ditt. Prioriter vennskap som gir deg glede også. Ikke gå på akkord med deg selv. Du trenger plass. Vet ikke om du har flyttet eller skal flytte men høsten bringer en mye mer åpen og friere energi med seg. Mer rom og mer tid, ikke så fastlåst og mer energi.  Om det er et barn du bekymrer deg over (en gutt?) Mulig en mindre bror, eventuelt en voksen men som du kjenner fra barndommen, er det ikke mye du kan gjøre bare være deg selv. En litt slitsom relasjon, hvor du bare må fortsette å gjøre det som er bra for deg. Det er også bra for denne personen. Høres noe av dette kjent ut?

Anonymkode: b2e68...84c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Januar på morgenen🙊 funker det?

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Starten av november, 46 år dame,

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig hadde vært synsk, så hadde du faktisk ikke behøvd å spørre om noen slike ting... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig hadde vært synsk, så hadde du faktisk ikke behøvd å spørre om noen slike ting... 

Jeg er enig med deg. Jeg tror at de som skal ha dato bare ser på stjernetegnet og så lager de en spådom som de tenker passer overens med hva stjernene sier. 

Hvis man skal spå så tenker jeg at det eneste man trenger er noe å "koble" seg på, og da holder det med en bokstav. Hvis jeg skulle spådd TS i denne tråden hadde jeg brukt hennes AB-kode. 

Anonymkode: 2ff91...6ce

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg har mine tekort her. Vent litt.

Skrevet

Handcuffs + Ship. Du føler deg bundet der du er nu, men det blir forandring, om enn sakte i løpet av året.

15302971188310.jpg

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Kan du legge kort på meg, hvordan blir året.gift.astri 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, O.G. said:

Handcuffs + Ship. Du føler deg bundet der du er nu, men det blir forandring, om enn sakte i løpet av året.

15302971188310.jpg

Jeg har akkurat samme mummibrikker som deg! Du kan ikke trekke kort for meg også da? :laugh: Leah

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat samme mummibrikker som deg! Du kan ikke trekke kort for meg også da? :laugh: Leah

Beklager.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, O.G. said:

Beklager.

Jeg trakk tre kort for meg selv og fikk sverdkongen, begerknekten og ni mynter. Er ikke sverdkongen og begerknekten motsetninger? Det var ikke fortid, nåtid og fremtid, men tre kort for å belyse en situasjon.

Jeg er ikke vant med tarot ,men du vet jo veldig mye, så derfor spør jeg deg :) 

AnonymBruker
Skrevet

sverdkongen; klart hode, tenking, intellektuell kraft, autoritet, sannhet

begerknekten; driv og kraft, romanse, sjarm, kreativitet

ni mynter; glede, ønsker oppfylt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...