AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Jeg ønsker at barnet kun skal få se de videoene jeg har lagt til som favoritter, men han kan jo klikke seg videre på alt mulig som dukker opp på siden der. Hvordan får jeg låst det til kun visse videoer? Anonymkode: d8dcf...854
Minlillelykke Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Du får ikke låst, desverre. Vi måtte ta vekk hele youtuben. Han har heldigvis funnet ut at paw patrol er mer spennende
Brøleapen Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Hva med å følge med, og være i nærheten av barnet? 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 17 timer siden, Brøleapen skrev: Hva med å følge med, og være i nærheten av barnet? Haha, visste den kom. Standard KG. Det hender faktisk at jeg feks har lyst til å ta meg en dusj, og han er for liten til å fly rundt uten oppsyn den tiden. Så han må med inn på badet. Da er iPaden fin. Anonymkode: d8dcf...854
Devilheart Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Forstår jeg det rett, så vil du begrense tilgangen i youtube på Ipaden? Fant denne siden, kanskje til hjelp? https://support.google.com/youtubekids/answer/6172308?hl=en
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå