Gå til innhold

Skinnsofa, ikke for dyr men god å sitte i?


Duff

Anbefalte innlegg

Trenger ny sofa og det må være skinn da vi har hunder som røyter. Det er begrenset med penger og vi skulle gjerne hatt to tre-setere og de må være gode å sitte i og helst ligge på også (jeg sitter-han ligger). 

Noen tips til sofaer dere har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse er jo veldig i vinden nå https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80245051/ Hvis jeg skulle hatt skinnsofa ville jeg valgt en sånn type, de finnes med sjeselong også.  De store klumpete 80-talls designet over her er jo bælstygge!

Anonymkode: d5075...e41

Denne var fin!

Anonymkode: 52fde...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse er jo veldig i vinden nå https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80245051/ Hvis jeg skulle hatt skinnsofa ville jeg valgt en sånn type, de finnes med sjeselong også.  De store klumpete 80-talls designet over her er jo bælstygge!

Anonymkode: d5075...e41

Smak og behag. Jeg synes den du linket til var bælstygg.

Anonymkode: 5ef6c...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse er jo veldig i vinden nå https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80245051/ Hvis jeg skulle hatt skinnsofa ville jeg valgt en sånn type, de finnes med sjeselong også.  De store klumpete 80-talls designet over her er jo bælstygge!

Anonymkode: d5075...e41

Jeg for min del bruker sofaen til å sitte og ligge i og sitter ikke og ser på den...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er et krav at sofaene må være fabrikknye, så ville jeg jammen tittet på finn.no jeg.

Anonymkode: c0c81...140

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no, en innsittet skinnsofa er mest komfortabel  om den ikke er blitt skjevt belastet over flere år vel å merke ;)

Anonymkode: e13c1...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2018 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke er et krav at sofaene må være fabrikknye, så ville jeg jammen tittet på finn.no jeg.

Anonymkode: c0c81...140

Hei. Finn er genuin men markedet i mitt fylke er relativt dårlig. Langt mellom skinnsofaene og de som har ligget ute det siste halve året har vert helt utslitte. 

Fant en knallfin rimelig en på fagmøbler men den var 20 cm for lang i stua :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2018 den 11.15, asterix skrev:

Jeg for min del bruker sofaen til å sitte og ligge i og sitter ikke og ser på den...

Det sier jo sitt. 

Anonymkode: d5075...e41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jo sitt. 

Anonymkode: d5075...e41

Ja, du har vel en ekstra stol stående slik at du riktig kan sitte og beundre sofaen din du?

Anonymkode: f1343...569

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Ja, du har vel en ekstra stol stående slik at du riktig kan sitte og beundre sofaen din du?

Anonymkode: f1343...569

man bor jo i huset sitt, jeg ser sofaen min hele tiden, når jeg ikke sitter i den. At du ikke i det hele tatt er opptatt av utseendet når du kjøper sofa sier virkelig sitt. 

Anonymkode: d5075...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.7.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Ja, du har vel en ekstra stol stående slik at du riktig kan sitte og beundre sofaen din du?

Anonymkode: f1343...569

De fleste har vel møbler de synes er fine? Jeg kunne i hvertfall aldri kjøpt sofaer kun for komforten uten å tenke på utseendet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...