Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er 5 år siden det ble slutt. Vi var sammen i 4 år. Jeg var mentalt på et annet sted når vi var sammen. I løpet av de fem årene har han vært i ett forhold, fått ett barn og er i et fohold nå (han virker lykkelig ifølge sosiale media) og jeg vært i ett forhold på 2 år, fått ett barn og nå holder jeg på med en annen. Men jeg tenker på han nesten hver dag. Føler han var the one that got away... spesielt tenker jeg og drømmer mye om han nå som jeg holder på med en annen. Drømmer at han er utro med dama si med meg. Har aldri følt like sterkt for noen andre slik jeg følte for han. Når vi møter på hverandre, er det kun blikk og ingen hei. Må jeg vente 5 år til før jeg er over han? Måler alle opp mot han. Skal jeg bare bli sammen med en annen fordi jeg ikke kan få tilbake exn min men samtidig vite at jeg alltid har elsket en annen mye høyere:(?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, meangirl skrev:

Det er 5 år siden det ble slutt. Vi var sammen i 4 år. Jeg var mentalt på et annet sted når vi var sammen. I løpet av de fem årene har han vært i ett forhold, fått ett barn og er i et fohold nå (han virker lykkelig ifølge sosiale media) og jeg vært i ett forhold på 2 år, fått ett barn og nå holder jeg på med en annen. Men jeg tenker på han nesten hver dag. Føler han var the one that got away... spesielt tenker jeg og drømmer mye om han nå som jeg holder på med en annen. Drømmer at han er utro med dama si med meg. Har aldri følt like sterkt for noen andre slik jeg følte for han. Når vi møter på hverandre, er det kun blikk og ingen hei. Må jeg vente 5 år til før jeg er over han? Måler alle opp mot han. Skal jeg bare bli sammen med en annen fordi jeg ikke kan få tilbake exn min men samtidig vite at jeg alltid har elsket en annen mye høyere:(?

Har også en "one that get away". Var ikke åpen av meg i det hele tatt da han kom inn i livet mitt og var interessert. Jeg tenker jo at en dag dukker en ny mann opp, men det har snart gått 2 år siden jeg traff han for første gang. Jeg er bare redd for at jeg ikke skal like noen like mye igjen. Jeg kan jo egentlig bare ta kontakt, men noe stopper meg. 

Anonymkode: 0d887...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel alle en sånn... Jeg har tenkt på samme mannen i 15 år, vanskelig å unngå siden han er en god venn av meg og alltid befinner seg i omgangskretsen min. Vi har vært elendige på timing alltid og aldri vært single samtidig, og da det endelig inntraff rota vi det til med å ikke være på rett sted i livet for et forhold noen av oss. Problemet med sånne er jo at man hauser opp ideen om hva som kunne blitt fordi man ikke har sjansen til å la det utspille seg normalt og dø ut på vanlig vis slik at man får en avslutning som stopper tankene. Man får kose seg med ideen, minnene og la livet gå sin gang.

Anonymkode: 22f9c...a87

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...