tutta23 Skrevet 22. juli 2018 #21 Skrevet 22. juli 2018 Vi har hatt 6 pp inkludert den graviditeten som endte i MA...det er 1 år siden jeg ble gravid sist nå. Mannen ønsket prøvestopp i januar - mars, så derfor har det ikke blitt flere pp. Hyggelig å se at noen følger med 😉
Gudbedre Skrevet 22. juli 2018 Forfatter #22 Skrevet 22. juli 2018 9 timer siden, Gakkepus skrev: Du har nok godt av å vente, ja. Jeg ser en strek, men det er klart en digital gir et klart svar. Krysser dermed fingre og tær enn så lenge. 🤞 Ååå shiiiit jeg er så nervøs nå! Har ubevisst bare «blitt gravid i hodet», nå. Må nullstille meg litt mer før i morgen.. Herregud hva om den er negativ 💔 8 timer siden, Pupsilure skrev: Hei, vil gjerne følge med i dagboka di 😀 Jeg ser en strek altså! Men vet hvordan det er, man tror ikke helt på det før man har en digital utrolig at det klaffet så fort! 😀 Så hyggelig! Hvem er du?? 🙂 Jeg er så nervøs for i morgen atte hjælp
Gudbedre Skrevet 22. juli 2018 Forfatter #23 Skrevet 22. juli 2018 .... mens jeg tisser for n’te gang
Pupsilure Skrevet 22. juli 2018 #24 Skrevet 22. juli 2018 1 minutt siden, Gudbedre skrev: Ååå shiiiit jeg er så nervøs nå! Har ubevisst bare «blitt gravid i hodet», nå. Må nullstille meg litt mer før i morgen.. Herregud hva om den er negativ 💔 Så hyggelig! Hvem er du?? 🙂 Jeg er så nervøs for i morgen atte hjælp Jeg heter Pupsilure, 34 år og bor nært Oslo. Har en sønn på snart 8 år, og 11 uker på vei med nr 2 ❤ Har dagbok, hvis du vil følge meg. Rimelig sikker på at testen din blir positiv i morgen altså 😀😀 Men kjenner følelsen med "hva om...". Er ikke så lenge siden jeg var der selv.
ThereseSA Skrevet 22. juli 2018 #25 Skrevet 22. juli 2018 Så spennende Gudbedre! Krysser fingrene for positiv digital test😁👍🏼
Gudbedre Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #26 Skrevet 23. juli 2018 Da drar jeg og mannen snart til byen for å kjøpe digital test, med morgentiss på termokopp 😅😅 Skal jeg teste, så skal jeg fanken meg ha mest korrekt svar - får bare håpe at vi ikke glemmer at det ikke er kaffi vi har med oss 😝😩 Møte med vigsler i tillegg klokken tolv! 33 dager til bryllup.
Gudbedre Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #28 Skrevet 23. juli 2018 Ta-daaa!! ❤️❤️❤️😭😭😭 1-2 menes det da 1-2 uker etter implantasjon? Eggløsning ca 3-4 juli. Det er ikke for lavt HCG? Mannen begynte å grine ❤️ 1
svakni Skrevet 23. juli 2018 #29 Skrevet 23. juli 2018 (endret) Gratulerer! 1-2 er alderen på embryoet (om embryoet er 2 uker, er du 4 uker på vei ca). Det burde stemme bra! Så spennende! Ville uansett ikke hengt meg for mye opp i de ukene der, siden det ikke er en eksakt måte å måle hcg på, det kommer an på om du har drukket et ekstra glass vann kvelden før ++. Om du er bekymret, kan legen måle hcg i blodet, da får du et konkret svar. Endret 23. juli 2018 av svakni
Gudbedre Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #35 Skrevet 26. juli 2018 På 23.7.2018 den 14.57, svakni skrev: Gratulerer! 1-2 er alderen på embryoet (om embryoet er 2 uker, er du 4 uker på vei ca). Det burde stemme bra! Så spennende! Ville uansett ikke hengt meg for mye opp i de ukene der, siden det ikke er en eksakt måte å måle hcg på, det kommer an på om du har drukket et ekstra glass vann kvelden før ++. Om du er bekymret, kan legen måle hcg i blodet, da får du et konkret svar. Takk ❤️ Har roet meg veldig! Føler meg trygg på at dette får bare gå bra til det motsatte er bevist 🙂 På 23.7.2018 den 17.51, Pupsilure skrev: Gratulerer så mye! ❤ Tusen takk!! På 23.7.2018 den 20.41, tutta23 skrev: Gratulere!! 😍😍 På 23.7.2018 den 20.41, tutta23 skrev: Gratulere!! Takktakk! Fått kontaktet gyn? På 23.7.2018 den 23.27, blomst12 skrev: Gratulerer:) Hjertelig 😍 På 24.7.2018 den 10.44, bondekone skrev: Gratulerer! Taaakkk ❤️❤️ 15 timer siden, tweet skrev: Så koselig! Gratulerer Veldig, er så glad ❤️ Klarte ikke vente en hel uke med kontrolltest 😝 Så etter fem dager ble det en ny på kveldsurin! Tror jeg vekket hele bygget når jeg så tallene 2-3 lyse mot meg. Med denne stigningen så kjenner jeg meg trygg på at alt er som det skal være. Neste blir en tidlig UL. Vi tenkte å annonsere graviditeten i bryllupet kaaaanskje (uke 10), så da vil vi på UL først. Men er litt skeptisk til å gjøre det rett før bryllupet, hvis det skal være noe galt... kanskje uke 8? Hva tror dere?
bondekone Skrevet 27. juli 2018 #36 Skrevet 27. juli 2018 Så koselig å kunne annonsere det i bryllupet 😍 uke 8 hørtes veldig lurt ut☺
plastfolien Skrevet 27. juli 2018 #37 Skrevet 27. juli 2018 Så gøy! Gratulerer 👶 og for en fantastisk nyhet å kunne fortelle i et bryllup! Vi tok TUL i uke 6+6 og 9+3. Den første så man bare en liten "klump" med bankende hjerte, mens i uke 9 kunne vi se at det var et menneske. Helt fantastisk! Anbefaler et sted mellom uke 8 og 9 for å se mest mulig
Gudbedre Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #38 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, plastfolien skrev: Så gøy! Gratulerer 👶 og for en fantastisk nyhet å kunne fortelle i et bryllup! Vi tok TUL i uke 6+6 og 9+3. Den første så man bare en liten "klump" med bankende hjerte, mens i uke 9 kunne vi se at det var et menneske. Helt fantastisk! Anbefaler et sted mellom uke 8 og 9 for å se mest mulig Takk! 😍 Vil selfølgelig se mest mulig, men samtidig ikke ha det for tett opp mot bryllupet i tilfelle alt ikke er som det skal være. Får diskutere det litt med pappa’n! Takk for erfaringer ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå